mboost-dp1

wow acc sælges, 1xlvl80 + 1xlvl71

Gå til bund
Gravatar #1 - Hrandersen
28. apr. 2009 10:16
Hejsa.
Jeg ønsker at sælge min wow account, jeg begyndte med at spille igen, men kørte desværre træt i at spille mage igen, så nu vil jeg sælge endnu en account ;)

På accounten finder man:
på server al'akir pvp - 1 lvl 80 human mage, fuld lvl 80 epic gearet fra heroic raid instances, den har været igennem alle raids der er låst op for pt.
Den har 2105 achievement points, som kan bruges på en masse sjov og lir senere i spillet.
Proffesions er herbalism 450/450 - enchanting 434/450
Den har selvfølgelig cold weather flying skill, plus en rød og bronze drake at flyve på, og en fandens masse anmildelige mounts, feks. dalaran bjørnen
I banken kan man finde, en masse mana/health pots, enchanting mats, herbs, og lidt lvl 80 epic gladiator pvp gear, og meget andet af stor værdi.
Der følger over 4000G! med på denne character!

På serveren Ravencrest pvp - 1 lvl 71 human death knight.
Fin death knight, der allerede nu i lvl 71 sparker sindsygt røv!
Ellers er der ikke så meget at sige om den endnu, den er vildt grinern at spille på - der følger over 300g! med til denne char!

Du får selvfølgelig retten til at skifte email på accounten, så du har retten over den.
Prisen er 1500,- og ikke mindre da jeg har solgt mindre accounts til den pris :)

Hvis du er interesseret i at se armory links til de chars der er på accounten så kontakt mig på mail eller msn [email protected]

OBS! du modtager først account info når jeg er blevet betalt, der er mulighed for face2face handel i aalborg, ellers via bankoverførsel...

Mvh. Rasmus Andersen

(please kære newz brugere, lad nu være med at bitche sådan op over at folk sælger accounts her, hvis i ikke kan klare det så lad være med at kigge i trådene) :)
Gravatar #2 - Thalion
28. apr. 2009 10:31
Hej...

Tak fordi du ødelægger min spiloplevelse. og jeg henviser lige til: http://newz.dk/forum/wow-account-salg/konsekvenser...

Så evt idiotiske købere idet mindste ved hvad de går ind til.
Gravatar #3 - lorenzen
28. apr. 2009 10:32
Jeg vil gerne bytte med et savegame fra FM09.
Gravatar #4 - Hrandersen
28. apr. 2009 10:44
lorenzen (3) skrev:
Jeg vil gerne bytte med et savegame fra FM09.
den er jeg med på :)
Gravatar #5 - Hrandersen
28. apr. 2009 10:46
Thalion (2) skrev:
Hej...

Tak fordi du ødelægger min spiloplevelse. og jeg henviser lige til: http://newz.dk/forum/wow-account-salg/konsekvenser...

Jeg ødelægger bestemt ikke din spiloplevelse :)
Og hvis jeg hver gang jeg sælger en account skulle skrive eula'en ind i indlægget ville folk alligevel ikke læse det, så er det sgu en del nemmere at kort fortælle dem om risikoen ved det på msn ;)
Tror ikke der er så mange idiotiske købere der ikke kender til blizzards eula, så du behøver slet ikke komme med dine idiotiske indlæg, og du behøver slet ikke skrive hvis du ikke er interesseret i accounten ;)
Gravatar #6 - Zeales
28. apr. 2009 12:33
Du burde i det mindste skrive der er en stor sandsynlighed for at den kan blive banned.

Yderligere, i så fald den vil blive banned burde du også vedlægge et scan af dit pas med, da Blizzard kræver at dette bliver fremvist ved ban af account.
Gravatar #7 - shantri
28. apr. 2009 13:54
hvis du kan få 1500 for den account, så sidder jeg med en guldgruppe i form af min egen account
Gravatar #8 - mcgreed
28. apr. 2009 14:00
Du er stadigvæk en taber som ødelægger spillet for andre. Ved at sælge accounts ligger du vejen for at flere gøre det, og gøre det økonimisk at farme items og powerlevel characters, og det påvirker almindelige spiller.

Så ja, du er en taber. Nar.
Gravatar #9 - Thalion
28. apr. 2009 15:24
Hrandersen (5) skrev:
Thalion (2) skrev:
Hej...

Og hvis jeg hver gang jeg sælger en account skulle skrive eula'en ind i indlægget ville folk alligevel ikke læse det, så er det sgu en del nemmere at kort fortælle dem om risikoen ved det på msn ;)
Tror ikke der er så mange idiotiske købere der ikke kender til blizzards eula, så du behøver slet ikke komme med dine idiotiske indlæg, og du behøver slet ikke skrive hvis du ikke er interesseret i accounten ;)

Du ødelægger ikke min spiloplevelse? godt nok spiller jeg ikke på din server. Men ud fra mit synspunkt er de fleste af de folk der køber accounts folk der virkelig må være dårlige til spillet hvis de ikke kan komme op på lvl 80 og få naxx epics. Derved flere dårligere spillere i befolkning = jeg kommer til at spilde min tid med folk som ikke aner hvordan de skal spille spillet.

Men jeg skal nok lade være med at ødelægge din tråd mere.
Gravatar #10 - Rufo
28. apr. 2009 17:47
faktisk enig med de fleste som siger du ødelægger oplevelsen...

jeg har selv spillet i 3 år har ikke spillet de sidste ½ år og har da haft nogle pauser siden jeg startede.. stadig det spil jeg har mest respekt for... og derfor gør det mig også sur når folk. f.eks. køber penge synes det ødelægger meget .. især alle de skide kinesere eller bots.. også de der noobs der er level 70 eller 80 som har købt en account og ikke engang ved hvordan man bevæger sig..

men held og lykke ( hvis nogen er så dumme ( efter min mening og give 1500kr for noget digitalt..)
Gravatar #11 - paradise_lost
28. apr. 2009 20:39
Thalion (9) skrev:
Men ud fra mit synspunkt er de fleste af de folk der køber accounts folk der virkelig må være dårlige til spillet hvis de ikke kan komme op på lvl 80 og få naxx epics.

Eller folk har bare ikke tid til at komme op på level 80. Jeg kvittede WOW da det tog alt for lang tid at komme op i levels. Bortset fra det så har du helt ret mht salg af accounts. Men det må være op til folk selv, vil påstå at alle på newz er klar over risikoen.
Gravatar #12 - shantri
28. apr. 2009 20:42
paradise_lost (11) skrev:
Eller folk har bare ikke tid til at komme op på level 80. Jeg kvittede WOW da det tog alt for lang tid at komme op i levels. Bortset fra det så har du helt ret mht salg af accounts. Men det må være op til folk selv, vil påstå at alle på newz er klar over risikoen.

Så er MMO ikke noget for dig.. Wow er en af de MMO's som er nemmest og hurtigst at lvl op i :S
Gravatar #13 - paradise_lost
28. apr. 2009 20:47
shantri (12) skrev:
Så er MMO ikke noget for dig

Jamen du har nog ret at det ikke er noget for mig og mange andre :)
Gravatar #14 - Hrandersen
29. apr. 2009 10:22
Comicom (6) skrev:
Du burde i det mindste skrive der er en stor sandsynlighed for at den kan blive banned.

Yderligere, i så fald den vil blive banned burde du også vedlægge et scan af dit pas med, da Blizzard kræver at dette bliver fremvist ved ban af account.

Der er jo ikke STOR sansynlighed for at den bliver banned, hvis køber ikke sidder med hovedet oppe i røven er der stortset ingen chance for det, men hvis man sidder og råber op til en GM at man har købt den, eller ændre navn under acc info, JA så bliver den banned, men så dum skulle man helst heller ikke være :)
Gravatar #15 - Hrandersen
29. apr. 2009 10:23
shantri (7) skrev:
hvis du kan få 1500 for den account, så sidder jeg med en guldgruppe i form af min egen account

Det er meget vel at du gør det :)
Fik 1600,- for en acc med en lvl 70 og en lvl 60 en måned inden wotLK udkom :)
Gravatar #16 - Hrandersen
29. apr. 2009 10:24
mcgreed (8) skrev:
Du er stadigvæk en taber som ødelægger spillet for andre. Ved at sælge accounts ligger du vejen for at flere gøre det, og gøre det økonimisk at farme items og powerlevel characters, og det påvirker almindelige spiller.

Så ja, du er en taber. Nar.

Det er ikke mig der er taberen her :)
I de år jeg har spillet wow, har det ikke rørt mig at folk har solgt accounts, tror bare du har ondt i røven, og er utrolig sart ;)
Gravatar #17 - Hrandersen
29. apr. 2009 10:27
Thalion (9) skrev:
Hrandersen (5) skrev:
Thalion (2) skrev:
Hej...

Du ødelægger ikke min spiloplevelse? godt nok spiller jeg ikke på din server. Men ud fra mit synspunkt er de fleste af de folk der køber accounts folk der virkelig må være dårlige til spillet hvis de ikke kan komme op på lvl 80 og få naxx epics. Derved flere dårligere spillere i befolkning = jeg kommer til at spilde min tid med folk som ikke aner hvordan de skal spille spillet.

Men jeg skal nok lade være med at ødelægge din tråd mere.

Hvis du blot havde kommet med en ordentlig grundlag til hvad du skrev, "dårlige spillere"? skal der ikke være plads til alle i wow, eller er det bare din lille verden? Du må så virkelig være en af dem der ødelægger spiloplevelsen for andre, dømmer ikke, tror bare du er en af dem der sidder og sviner de spillere der ikke lige er så gode som dig ;) og det er at ødelægge det for andre.

Grunden til at man måske ønsker at købe en account, kunne være at man ikke gider til at spille 80 lvl's måske for 10'ende gang, jeg personligt køber en account, hvis jeg ønsker at spille igen. så må det ødelægge din oplevelse :)
Gravatar #18 - nissen
29. apr. 2009 11:24
Helt ærligt så er jeg kold i røven om en dude har købt en account eller ej.
At personen kan finde ud af at spille, generelt men specielt sin(måske nye) class, er sku det eneste jeg går op i.
Jeg laver kun noget med folk som jeg enten kender rigtig godt, eller folk jeg ved kan finde ud af at spille. Har han ebayet - fuck it hvis han kan spille og er til at stole på.

Langt de fleste spiller da spillet pga det sociale(ihvertfal alle dem jeg kender i f.eks guild og lign.) og så er det sku da lige gyldigt om han selv har spillet den til 80 eller om en person før har gjort det for ham - det vigtigste er sku da at man kan spille med sine venner.

- retired wow-gamer(pause grundet bachelor opgave - kan sikkert ikke holde mig fra vennerne i længden når den er done).
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login