mboost-dp1

Kunsttryk: hvordan fylder man sit hjem med kunst, og hvad skal man vælge?

Gå til bund
Gravatar #1 - Dogin
i dag 17:32

Jeg har altid drømt om at bo blandt kunst, men at købe originaler er ikke lige mig endnu. Så jeg begyndte at samle kunsttryk: Jeg har Kandinsky-tryk hængende derhjemme, adskillige impressionister og adskillige moderne abstrakte kunstnere. Hver gang jeg kommer hjem, er jeg glad for, at væggene ikke er tomme, og mit humør afhænger af, hvilket maleri jeg kigger på. Nu vil jeg gerne tilføje noget nyt, men jeg kan ikke beslutte mig for, i hvilken retning. Hvilke kunsttryk vil du anbefale for at give rummet endnu mere liv?
Gravatar #2 - KomilDert
i dag 19:55
Det lyder virkelig hyggeligt, som du allerede har indrettet det! Hvis du vil give rummet endnu mere liv, ville jeg klart anbefale at kigge efter Kunsttryk, malerier og plakater af Paul Klee . Hans stil er farverig, legende og lidt drømmende, så det kan give dine vægge et friskt pust uden at blive for tungt. Jeg synes, Klee passer super godt sammen med både abstrakt og impressionistisk kunst, så det kan binde det hele fint sammen. Måske start med ét af hans mere farverige motiver — det kan virkelig ændre stemningen i rummet på en god måde.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login