mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der lige faldt over denne.
...der blev lidt nostalgisk over at se sit første elektronik-sæt igen... ikke helt det samme som arduino :)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/06...
...der blev lidt nostalgisk over at se sit første elektronik-sæt igen... ikke helt det samme som arduino :)
Jakob Jakobsen (56304) skrev:...der lige faldt over denne.
Aah ja, sådan en ville jeg gerne have haft som barn :-)
Jakob Jakobsen (56304) skrev:ikke helt det samme som arduino :)
Men meget pædagogisk :-)
Jakob Jakobsen (56304) skrev:...der lige faldt over denne.
Jeg kan huske, at ekstra komponenter var møgdyre, fordi de sad i de der små klodser. Men smart var det.
snesman (56307) skrev:...der spørger Porren om der ikke var en Galaxy S4 han skulle af med?
Min Iphone er vidst afgået ved døden. Skærmen reagerer ikke på nogen måde:(
Hopper på en Lumia 720 snarest efter den kommende weekend.
TDC har ikke LTE ...
Pladsen har jeg ikke brug for.
Batteritiden tiltaler mig (Min kammerat får maks 1,5 dag ud af hans 920'er) hvorimod 720 kan klare 3 døgn med moderat brug hvis man skal tro reviews.
Jeg kan tælle 600kr forskel, ex moms.
Nu får jeg telefonen som betaling for noget arbejde jeg skal lave i weekenden så i princippet er prisen ikke det store (får 4000kr som kan bruges i en webshop)
Men synes også 920 er lidt af et monstrum, især mht vægten.
Hellere investere i en billigere udgave, der så kan skiftes ud når MS sætter kravende op.
Men jeg er ikke 100% besluttet endnu.
925 er mega flot, men jeg er så u-fan af hvordan man kommer til Simkortet at jeg nægter den. (Man skal stikke en nål ind, og hive holderen ud, hvilket resulterede i at der var synlige mærker rundt om hullet)
Det er for ugennemtænkt.
Pladsen har jeg ikke brug for.
Batteritiden tiltaler mig (Min kammerat får maks 1,5 dag ud af hans 920'er) hvorimod 720 kan klare 3 døgn med moderat brug hvis man skal tro reviews.
Jeg kan tælle 600kr forskel, ex moms.
Nu får jeg telefonen som betaling for noget arbejde jeg skal lave i weekenden så i princippet er prisen ikke det store (får 4000kr som kan bruges i en webshop)
Men synes også 920 er lidt af et monstrum, især mht vægten.
Hellere investere i en billigere udgave, der så kan skiftes ud når MS sætter kravende op.
Men jeg er ikke 100% besluttet endnu.
925 er mega flot, men jeg er så u-fan af hvordan man kommer til Simkortet at jeg nægter den. (Man skal stikke en nål ind, og hive holderen ud, hvilket resulterede i at der var synlige mærker rundt om hullet)
Det er for ugennemtænkt.
...som blev for træt af kun at have en 20/20 og 30~ms ping(mellem mig og router) med mit extremt dårlige cisco WLAN kort.
...som tog en rulle pds(CAT6) med hjem fra firmaet.
...som nu har en 35/35 :-D
csstener (56319) skrev:...som blev for træt af kun at have en 20/20 og 30~ms ping(mellem mig og router) med mit extremt dårlige cisco WLAN kort.
Jeg håber at du snakker gigabit o_O
35/35 er ikke engang nok til at dække mit internet (~50/50)
snesman (56321) skrev:3gs, 32 GB. skærm er som sagt død, vibrator død, utroligt laggende og meget mere.
Men du er vel interesseret i at købe alligevel?
Nah, ikke en 3Gs - så skal den satme være billig!..
... der er iPhone repair dude ^^)
Vi snakker porto, og intet andet :P
Mon den bruger samme vibrator som en iPhone 4? Har en liggende ...
Vi snakker porto, og intet andet :P
Mon den bruger samme vibrator som en iPhone 4? Har en liggende ...
PHP-Ekspert Thoroughbreed (56322) skrev:Jeg håber at du snakker gigabit o_O
35/35 er ikke engang nok til at dække mit internet (~50/50)
nu er det jo ikke os alle sammen som har brug for 50/50gigabit
det er Mb/s og det er rigeligt til det jeg skal bruge det til. har enlig mest brug for et stabilt net hvor der ikke er for høj en ping på
csstener (56326) skrev:nu er det jo ikke os alle sammen som har brug for 50/50gigabit
det er Mb/s og det er rigeligt til det jeg skal bruge det til. har enlig mest brug for et stabilt net hvor der ikke er for høj en ping på
Synes at 35 mbit LAN lyder meget langsomt .. men det er nok bare mig der er forvendt med gigabit LAN :) Pointen er jo at det er sabilt, og virker!
- forresten, har du erfaring med PLC i private hjem? :P
Jakob Jakobsen (56324) skrev:...der fik sorteret lidt ud på lommelygte-hylden.
LINK
jeg ser slet ingen Maglite 6 D Cell? ;)
mit eget udvalg er dog meget mere begrænset ...
1 x Billig LED fra Statoil (En gave)
2 x LED Lenser V2
1 x LED Lenser P5
1 x LED Lenser P3 BM
1 x Maglite 4D
1 x Mag Mini
PHP-Ekspert Thoroughbreed (56327) skrev:csstener (56326) skrev:nu er det jo ikke os alle sammen som har brug for 50/50gigabit
Synes at 35 mbit LAN lyder meget langsomt .. men det er nok bare mig der er forvendt med gigabit LAN :) Pointen er jo at det er sabilt, og virker!
nu var det jo heller ikke lan...det var ud til nettet..har ikke lige tjekket hvad jeg har imellem min router og mig efter jeg smed et pds kabel til...
PHP-Ekspert Thoroughbreed (56327) skrev:- forresten, har du erfaring med PLC i private hjem? :P
kommer anpå hvad du har problemer med. for har kun lavet det på skolen...
var det også og det var derfor jeg gik til kabel istedet for WirelesLanMagten (56331) skrev:Det må vel være på LAN siden at begrænsningen lå når det kunne løses ved at skifte kabel?csstener (56329) skrev:nu var det jo heller ikke lan...det var ud til nettet..har ikke lige tjekket hvad jeg har imellem min router og mig efter jeg smed et pds kabel til...
...som nu er i steam level 20!
Ah, my bad.. Læste LAN og ikke WLAN 8)csstener (56332) skrev:Det må vel være på LAN siden at begrænsningen lå når det kunne løses ved at skifte kabel?var det også og det var derfor jeg gik til kabel istedet for WirelesLan
...der muligvis har ødelagt sin Sharepoint installation... Kan ikke logge ind mere >_<
Det er mit lab på min laptop, så ingen backup desværre.. Selvfølgelig var jeg også for doven til at tage snapshots i går da det virkede, tænkte endda på det inden jeg lukkede ned men blev enig med mig selv om jeg hellere måtte få sovet ^^didriksen86 (56334) skrev:Held og lykke.. Restore er vel det hurtigste måde at genetablere på?
Det ser ud til min self service portal i Forefront virker som den skal så jeg gider ikke prøve at fixe det lige nu :P
... Der har fået minuum keyboard. Det er lækkert, ny skal vi bare have det på dansk :P
....Der har sat governor til Performance, og max clock 1890. Det ser ud til at løse problemet med at uret kan være mange sekunder om at opdatere (man kan stadig se det ske, hvilket er latterligt cheap)
Nu må vi se hvad det gør ved Batteri levetid, og om det af hjælper problemet med at num par er langsom om at dukke op når telefonen skal oplåses.
....Der har sat governor til Performance, og max clock 1890. Det ser ud til at løse problemet med at uret kan være mange sekunder om at opdatere (man kan stadig se det ske, hvilket er latterligt cheap)
Nu må vi se hvad det gør ved Batteri levetid, og om det af hjælper problemet med at num par er langsom om at dukke op når telefonen skal oplåses.
...som ikke helt hved hvad jeg skal med alle de her rabat coupons som steam har givet mig, jeg har jo de spil i forvejen -__-
https://dl.dropboxusercontent.com/u/17458891/scree...
https://dl.dropboxusercontent.com/u/17458891/scree...
PHP-Ekspert Thoroughbreed (56344) skrev:#42
Du ku' tænke lidt på mig? ^_^
hvilken en af dem vil du da gerne have?
478907111414718754684 (56340) skrev:Det er jo sindssygt...
Anyway, håber du så min post mht EL-giganten. Spar nogle håndører.
Der er kun proshop at vælge imellem.
...Der har gang i en gennemførlig test og notering af strømforbrug ved 100% clock på GS4
Det er det bedste og det værste ved Android; man kan lege.
Til dem der vil se det:
Det er det bedste og det værste ved Android; man kan lege.
SlettetBruger (56337) skrev:minuum keyboard
Til dem der vil se det:
Det gør jeg skam også :DXorpiZ (56348) skrev:Tænk på pengene!
Det var så "heldigvis" en kendt fejl hos den kunde, så det tog ikke så lang tid.
...der måske skulle have tjekket prisen på FIM inden jeg gav mig i kast med at lære det for at se om det kunne bruges som self-service portal hos en kunde. $15.000 per server og $18 per user er nok en pæn sjat mere end de havde tænkt sig at bruge på det >_<
...som skulle bruge den skrue her, som jeg tabte(det sorte på træ pladen).
...som ikke magter at gå ned og hente den.
https://photos-1.dropbox.com/t/0/AAAYzRCm9wpqSoYzG...
...som ikke magter at gå ned og hente den.
https://photos-1.dropbox.com/t/0/AAAYzRCm9wpqSoYzG...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.