mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der var motiveret til at joine fitness og komme i form, 169kr/md er ikke slemt.
Men 169.. gælder kun hvis du nøjes med at komme på specifikke tidspunkter, dvs i den tid jeg er på arbejde.
BOOM 369 fucking kroner for at svede.
Jeg fatter det ikke, hvordan kan det være så dyrt.
(299 med firmarabet)
Det er stadig mange penge, hvor fanden skal jeg spare dem hjem?
Men 169.. gælder kun hvis du nøjes med at komme på specifikke tidspunkter, dvs i den tid jeg er på arbejde.
(299 med firmarabet)
SlettetBruger (63403) skrev:...Der var motiveret til at joine fitness og komme i form, 169kr/md er ikke slemt.
(299 med firmarabet)
... måske jeg kan skaffe noget lidt billigere - FitnessDK til 2250,- årligt - de skal dog betales "her og nu" (ved oprettelse).
...hvis telefon ikke vil opdatere :-(
Error 8018830f : The update was downloaded, but couldn't be opened
Hvordan bruger man 1200 kr. i H&M? :pSlettetBruger (63398) skrev:Der gik lidt impuls over mine 1200kroners shoppingtur i H&M, og fruen var kreativ med farverne.
#NoRagrets
(1200 kr. rækker til 1½ skjorte hvor jeg normalt handler)
... der har købt mere vodka
Har du Cyan update installeret?SlettetBruger (63406) skrev:...hvis telefon ikke vil opdatere :-(
Lader til det er fællesnævneren for den fejl: http://forums.wpcentral.com/update-1-windows-phone...
Edit: Og så læste jeg lige lidt videre.. Det er det ikke...
SlettetBruger (63413) skrev:Prøver lige at sætte begge til US
Nu har jeg 33%% mindre WiFi signal :D uden at flytte telefonen.
Preparing to install 3%...
Preparing to install 4%...
Preparing to install 5%...
Preparing to install 6%...
Preparing to install 7%...
Preparing to install 8%...
Det går alt for langsomt, fejler med garanti.
Preparing to install 13%...
The update was downloaded, but couldn't be installed
... Der lod sig inspirerer....
https://docs.google.com/file/d/0Bxmo9Stoy3ELbEk0RV...
https://docs.google.com/file/d/0Bxmo9Stoy3ELbEk0RV...
Magten (63416) skrev:Jeg har region til US og format til dansk, så det er ikke det.SlettetBruger (63413) skrev:Region var sat til US, med region settings Danish.
Prøver lige at sætte begge til US
Min opdatering tog i øvrigt også et godt stykke tid...
Jeg kører dansk hele vejen igennem og det gik problemfrit - tog ca. 20 minutter
...Der håber de engang gør det muligt at indtale sine egne kommandoer som man kan få Cortana til at eksekvere..
herefter mangler man kun powershell/remote powershell muligheder, og BOOM.. gimmeck.
herefter mangler man kun powershell/remote powershell muligheder, og BOOM.. gimmeck.
Så dem engang i Intersport - eller en butik der ligner, men det er gået lidt af mode igen så jeg tvivler på man kan finde dem nogensteder.
Er selv begyndt at smide dem ud, da jeg aldrig bruger dem, ud over til fitness/løb.
Er selv begyndt at smide dem ud, da jeg aldrig bruger dem, ud over til fitness/løb.
PowerShell på telefonen, eller PowerShell fra telefonen til en server?SlettetBruger (63421) skrev:herefter mangler man kun powershell/remote powershell muligheder, og BOOM.. gimmeck.
Hvis det er det sidste kan jeg anbefale PowerShell Web Access. Virker super fra en telefon/tablet browser.
... der har powershell på sin Windows Phone, og remote support.
... der kan fjernstyre alting på telefonen, fra sin computer
... der også kan tilføje kommandoer til Cortana
... der kan fjernstyre alting på telefonen, fra sin computer
... der også kan tilføje kommandoer til Cortana
SlettetBruger (63423) skrev:Så dem engang i Intersport - eller en butik der ligner, men det er gået lidt af mode igen så jeg tvivler på man kan finde dem nogensteder.
Nå for satan. Jeg har ellers lige købt nogen. Du må da gerne sende nogen størrelse 43 min vej?!
Nu troede jeg lige jeg var lige så sej som dig, også smider du bare fivefingers ud?!
Det er ellers netop 43. :D
https://dev.windowsphone.com/en-US/OEM/docs/Phone_...
?
Magten (63427) skrev:HOW?? :)
https://dev.windowsphone.com/en-US/OEM/docs/Phone_...
?
Nej, tshell er en slags protokol. Du kan fjernstyre hele telefonen via. tshell (som bruger telefonen's ip til adgang).Magten (63431) skrev:Men giver Tshell dig en PowerShell prompt på telefonen?
Det har ikke noget med at fjernstyre andre maskiner at gøre.
...Der er usandsynlig, vold træt af hvor elendig Orchestrator er til at eksekvere powershell.
"Status Succeded" men intet er sket.
Samme kommando i ISE på samme maskine virker.
"Status Succeded" men intet er sket.
Samme kommando i ISE på samme maskine virker.
...der koger rundt i Visio og prøver at visualisere netværksvirtualisering... Det går skide godt! >_<
SlettetBruger (63438) skrev:pic?
http://imgur.com/QNM26bL
Jeg prøvede at printe låget med sirlig skrift hvor der stod "Printed with Prusa Mendel i2" men opløsningen af STL filen var ikke høj nok, så det blev bare tværet ud :(
sgt.borup (63446) skrev:omkring 5 kr hvis vi ikke regner strøm med.
Q&A runde 2.
Hvor småt kan du egentligt komme ned i? Ville du f.eks. kunne printe en plastik del af 1cm som er knækket i et stykke elektronik?
sgt.borup (63443) skrev:jeg har ikke prøvet af maxe den ud endnu i højden, men det har lykkedes mig at printe et låg til en æggekoger, det var 18 x 18 x 4 cm
Så du kan ikke printe et vægophæng til en Mac Mini? :(
(19,7 x 19,7 x 3,6)
- edit -
Jo, det kan du vel godt? Det gør ikke noget hvis den er todelt, eller der kun er "hjørnerne", der skal jo alligevel være luft til stik osv.
Er det noget du evt har mod på?
Hængerøven (63447) skrev:Q&A runde 2.
Hvor småt kan du egentligt komme ned i? Ville du f.eks. kunne printe en plastik del af 1cm som er knækket i et stykke elektronik?
Jeg ved at den mindste layerheight som jeg har printet ved er 0.05 mm, men X og Y aksens opløsning er jeg ikke sikker på, det kommer jo også an på microstepping, pulleydiameter, backlash etc. Men et løst slag på tasken er nok at det er omkring samme opløsning som Z-aksen.
PHP-Ekspert Thoroughbreed (63448) skrev:Så du kan ikke printe et vægophæng til en Mac Mini? :(
(19,7 x 19,7 x 3,6)
- edit -
Jo, det kan du vel godt? Det gør ikke noget hvis den er todelt, eller der kun er "hjørnerne", der skal jo alligevel være luft til stik osv.
Er det noget du evt har mod på?
Har du en skitse til til det ?
EDIT - noget i den her du ? http://tein-shop.dk/54-792-thickbox/apple-mac-mini...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.