mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der netop overvejer at dræbe sin printer der pludselig "glemte" at den kunne skrive duplex og skrev 50 enkeltsider ud i stedet for 25 dobbeltsidet. Den virkede selvfølgelig fint efter en genstart. Der røg lige for lidt over 100kr. i papir.
NioBe (11366) skrev:NetGear
NioBe (11366) skrev:Nice!
*Fyrværkeri i bedste sarkastiske stil.
...Der skal være med til at implementere et nyt helpdesk-system
Caek of Doom (11224) skrev:Det kræver lidt nogen billeder.... xD
Jeg skal nok få tegnet nogen af jer.. imorgen måske... Lige nu har jeg ondt i nakken.
... der lige er kommet hjem fra Illdisposed koncert.
Har for meget headbanging holdt dig fra dine kunstneriske udskejelser ?
Inndevelop's InfoXpress
Der der trækker er det at man i det kan linke hardware og software til brugere. og have historik over hvem der har haft hvad :)
Vi er jo amerikansk ejet så vi går åbenbart meget op i at ha styr på hvor ting er ^^
Du får en bedre router gratis..
Du får en bedre... tur gratis
Same shit
...Der drikker en cola O.O
Der der trækker er det at man i det kan linke hardware og software til brugere. og have historik over hvem der har haft hvad :)
Vi er jo amerikansk ejet så vi går åbenbart meget op i at ha styr på hvor ting er ^^
NioBe (11378) skrev:Hvem siger at jeg vil være gratis hvad det angår?
Same shit
SlettetBruger (11379) skrev:
Same shit
Selvtilliden fejler intet der. :P Men hvem siger at du kan give mig en bedre tur? Jeg opgav min exkæreste da, jeg fik ham til at gå phygisk "ned". :P No fun over him.
Det samme vil kun ske for dig, min kære mand.
...Der drømmer om småkager.
Jakob Jakobsen (11376) skrev:...der netop er kommet hjem fra jobsøgning med et meget positivt resultat.
..der da lige vil krydse fingre for dig. :) Det er sq et nederen jobmarked derude i øjeblikket.
...der netop har fået svar på at hun er kommet med i anden runde af gennemtjek af ansøgninger hos et firma, sammen med kun 150 andre.
...der opdaterer portfolio og laver liste over firmaer, der skal have uopfordret besøg i næste uge.
...Der ville knække Niobe som en tuc kiks i en tornado.
...Der kan se Niobe kan li "Over the hedge"
...Der WTF betyder Phygisk!?
SlettetBruger (11382) skrev:...Der ville knække Niobe som en tuc kiks i en tornado.
Jeg sagde bare at han kedede mig, WOW big fail. Resulterede bare i at det blev endnu værre. Han spildte da godt nok min tid/liv.
Kris (11386) skrev:...der tror NioBe mente at drengen gik psykisk ned.
samme her..
Men det passer ikke sammen med
NioBe (11383) skrev:Jeg sagde bare at han kedede mig
Hvordan skal du kunne køre mig psykisk ned med hovedet begravet i hynder?
Z -> http://www.moillusions.com/wp-content/uploads/i207...
Der elsker illusioner
...der takker NioBe for ideen med nachos til chili con carne.
...der sidder og indhalerer chili con carne med cremefraiche og nachos.
...der sidder og indhalerer chili con carne med cremefraiche og nachos.
SlettetBruger (11387) skrev:samme her..
Hvordan skal du kunne køre mig psykisk ned med hovedet begravet i hynder?
Z -> http://www.moillusions.com/wp-content/uploads/i207...
Der elsker illusioner
Nemt, fordi jeg er fucked up!
FRÆKT! Men har ikke planer om at møde op på værkstedet med vamle mænd når jeg skal hente min bil....
Kris (11381) skrev:...der opdaterer portfolio og laver liste over firmaer, der skal have uopfordret besøg i næste uge
Undskyld mig, men tager I på uopfordrede besøg? Giver det overhovedet pote? Jeg ville som arbejdsgiver nok ikke være voldsomt positivt indstillet, hvis en evt. ansøger bare dropper forbi og siger "hej"...
vandfarve (11391) skrev:Undskyld mig, men tager I på uopfordrede besøg? Giver det overhovedet pote? Jeg ville som arbejdsgiver nok ikke være voldsomt positivt indstillet, hvis en evt. ansøger bare dropper forbi og siger "hej"...
Det giver arbejdsgiveren et godt billede af at, du virkelig brænder for at få det her job, og han/hun/den/det, kan møde personen irl inden de for en ansøgning. :)
...Der nu sidder alene på kontoret fordi alle kolegaer er til et firmabetalt foredrag om "mindfullnes" noget buddha-værk
...Der ikke forstår hvorfor 90% af folk tager til foredrag som disse, ligesom Chris macdonnald. Folk tager der ud for at høre på en mand tale om livstil og kost. Men har de i sinde at tage det til sig? Nop, Bevidst eller ubevidst tager de afsted for at kunne sige de har været der, og for at kunne fortælle det videre. Det virker som en yderst sjældenhed at nogen faktisk retter sig efter.
Det gør at folk som som Chris, ikke er andet end en godt betalt standup-komiker.
...Der ikke forstår hvorfor 90% af folk tager til foredrag som disse, ligesom Chris macdonnald. Folk tager der ud for at høre på en mand tale om livstil og kost. Men har de i sinde at tage det til sig? Nop, Bevidst eller ubevidst tager de afsted for at kunne sige de har været der, og for at kunne fortælle det videre. Det virker som en yderst sjældenhed at nogen faktisk retter sig efter.
Det gør at folk som som Chris, ikke er andet end en godt betalt standup-komiker.
vandfarve (11391) skrev:Undskyld mig, men tager I på uopfordrede besøg? Giver det overhovedet pote? Jeg ville som arbejdsgiver nok ikke være voldsomt positivt indstillet, hvis en evt. ansøger bare dropper forbi og siger "hej"...
Det er den jyske måde :) ud og vise dem man er engageret, og tør vise sig. Det giver flere point end en halv-anonym ansøgning med mailen.
Går det helt galt har man en ansøgning og et CV, med som de kan få hvis de ikke har tid til at tale med een. Samtidig gir det een mulighed for at se hvad det er for et sted :)
og husk; jobsamtaler er ikke for at vise hvem man er så firmaet kan finde ud af om de vil ha een. Det er firmaet der skal gøre sig til for at vise dig de er noget for dig.
!
NioBe (11390) skrev:Nemt, fordi jeg er fucked up!
I've had crazy bitches... Men er det sådan at du snakker folk til vanvid? eller gør ting der får folk til at snappe?
... Der ikke anede der var en dværg inde i R2D2
http://www.dalimunthe.com/2010/02/popular-movies-a...
Boring, han er da kedelig ^^
http://www.dalimunthe.com/2010/02/popular-movies-a...
NioBe (11396) skrev:Nok lidt af hvert. Folk vil mene jeg snakker meget, min kæreste vil mene at min hjerne sådan set bare er pænt screwed.
Boring, han er da kedelig ^^
Som regel har jeg en lille folder med og et kort brev jeg kan aflevere hvis ikke HR-personen har tid til en hurtig snak, men ja det kan give pote, fordi det viser at man ved hvor virksomheden er og man har nok interesse i dem til at besøge dem. Det gælder om at være forberedt og vide hvem man skal snakke med derinde, hvem der har ansvaret for ansættelser og være forberedt på at efterlade noget hvis der ikke er tid til en aftale. Men ved at dukke op sikrer du at virksomheden kan huske dig fordi du ikke bare er et stykke papir der er kommet ind af brevsprækken.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.