mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Så skulle der gerne snart rulle 20pc'er, 20 skærme og 20 x tilbehør ind af døren til Windows 7 Projekt..
Elsker når vi får varer big time :D
Elsker når vi får varer big time :D
...Der netop var ifærd med at synes den lettere overvægtige praktikant i bogholderi, havde et pænt ansigt... og måske man sku fange tøsen og så tvinge nogen tons af hende..
...Her begynder hun så at snakke om hvor smart det er når hendes kammerat har alle mulige film han henter fra nettet..
CERTAINLY KILLED THAT BONER.
...Her begynder hun så at snakke om hvor smart det er når hendes kammerat har alle mulige film han henter fra nettet..
CERTAINLY KILLED THAT BONER.
Der lige har haft en spøjs oplevelse.
En af vores leverandører, har sendt en mand i bil.. måske 20-30km.
For at hente et klistermærke(dymo)...?
Var ikke en sag jeg var inde i.. men jeg tænker de måske kunne havde lavet det selv hvis de havde spurgt om hvad der skulle stå på det!?
Stakkels mand der skulle hente det.
En af vores leverandører, har sendt en mand i bil.. måske 20-30km.
For at hente et klistermærke(dymo)...?
Var ikke en sag jeg var inde i.. men jeg tænker de måske kunne havde lavet det selv hvis de havde spurgt om hvad der skulle stå på det!?
Stakkels mand der skulle hente det.
SlettetBruger (26951) skrev:Så skulle der gerne snart rulle 20pc'er, 20 skærme og 20 x tilbehør ind af døren til Windows 7 Projekt..
Nå... Fejedrengen pakkede skidtet ud.. og byggede al pap op om mit bord mens jeg var væk...
don't mess with the best...
Hans bmw stod med åbne vinduer :D og der er betydeligt mindre pap om mit bord lige nu ^^
SlettetBruger (26958) skrev:Nå... Fejedrengen pakkede skidtet ud.. og byggede al pap op om mit bord mens jeg var væk...
don't mess with the best...
Hans bmw stod med åbne vinduer :D og der er betydeligt mindre pap om mit bord lige nu ^^
Jeg vil også være fejedreng og lege med papkasser hvis man får råd til en BMW :O!!!!!
doh09 (26959) skrev:Jeg vil også være fejedreng og lege med papkasser hvis man får råd til en BMW :O!!!!!
http://passionemotori.myblog.it/media/00/02/101275...
Her er bordet:
http://img51.imageshack.us/i/12271730.jpg/
Heldigvis for mig modtog vi kun 6 ud af 20 pcer... resten sendte ATEA til vores kontor i Glostrup af en eller anden grund.
terracide (26962) skrev:Du har i den grad brug for et liv...
Hvad havde du forventet? Newz.dk består af 99,7 % af brugerne herinde har ikke noget liv!
terracide (26962) skrev:Du har i den grad brug for et liv...
Oh almægtige terra <33 *SS*(praktisk indsat smile udtryk brugt at voksne over 40 der dater), lær mig at få et liv, lær mig, min gud, min anti-buddha, at være som dig.
Jeg vil svæve rundt på teh almighty internetz og trolle random folk med dårlig argumentation baseret 1,3% på mine egne holdninger og 99,7% på ubrugelig outdated information fra 1832.
Teach me, you almigthy being!
doh09 (26966) skrev:Oh almægtige terra <33 *SS*(praktisk indsat smile udtryk brugt at voksne over 40 der dater), lær mig at få et liv, lær mig, min gud, min anti-buddha, at være som dig.
Jeg vil svæve rundt på teh almighty internetz og trolle random folk med dårlig argumentation baseret 1,3% på mine egne holdninger og 99,7% på ubrugelig outdated information fra 1832.
Har jeg allerede gjort...du mangler et liv.
Terra - Skal du have det ind med skeer?
terracide (26967) skrev:doh09 (26966) skrev:Oh almægtige terra <33 *SS*(praktisk indsat smile udtryk brugt at voksne over 40 der dater), lær mig at få et liv, lær mig, min gud, min anti-buddha, at være som dig.
Du er åbenbart en dårligere lærer end troll så :P
doh09 (26968) skrev:terracide (26967) skrev:doh09 (26966) skrev:Oh almægtige terra <33 *SS*(praktisk indsat smile udtryk brugt at voksne over 40 der dater), lær mig at få et liv, lær mig, min gud, min anti-buddha, at være som dig.
Du er åbenbart en dårligere lærer end troll så :P
You cannot polish a turd(you) into gold...sorry.
Stephen Hawking (26970) skrev:Ever heard of nuclear fussion?
SHH! ikke forvirre manden!
OT:
terracide (26969) skrev:You cannot polish a turd(you) into gold...sorry.
Du har ret *nejer pænt til terra og siger* Husk nu at finde på noget Lise lavede i går så du kan fortælle folk det så hun ikke virker helt så fiktiv
Det har WoW-spillerne selv sagt!MiniatureZeus (26963) skrev:Hvad havde du forventet? Newz.dk består af 99,7 % af brugerne herinde har ikke noget liv!
I don't know about you, but thats how I polish my iron.terracide (26976) skrev:fusion != polere...amatør.
gnarfsan (26980) skrev:...der synes at 188 kr om måneden for Yousee grundpakken er latterligt.
...Der betaler 203kr for mellempakken
^^ I esbjerg er der 100kr rabat på alle pakker, grundet en eller anden aftale de lavede da de købte sig ind på markedet her. :D
Ronson (26985) skrev:Er det mig der er dybt retarderet (du holder kæft terra!) eller giver den sætning ingen mening?
Jeg er en hest. intet af det jeg siger giver mening..?!
Ronson (26987) skrev:Du får ikke 27 kanaler ud af en antenne.
Med mindre du køber boxer, og det koster fra 163,83 kr/måned og er i dårligere kvalitet.
Hvor mange af de her kanaler ville du betale for?
http://yousee.dk/Tv/Tv_fra_YouSee/Grundpakken.aspx
De koster ~189 kr om måneden ved Yousee. Jeg har købt en antenne i Harald Nyborg for 199.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.