mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
terracide (27500) skrev:Jakob Jakobsen (27499) skrev:Den standard der bruges i de biografer jeg har været i, som bruger cirkulært polariseret lys.
Jeg må dog sige at de biografer der er i Universal Studios Florida er meget bedre, men de er nok lidt foran dem vi har i Danmark
Der er 5-6 forskellige standards...selv i DK...hvilken biograf snakker vi om?
Der er kun 2 i Danmark.
Han tager ikke fejl, han troller. Mærkeligt, at du endnu ikke har indset det.XorpiZ (27502) skrev:terracide (27450) skrev:Du har stadig ikke fanget dét? LMAO
Terra - Think...
Jo da. Det er ingen hemmelighed at Lille Henny-mand ikke kan tåle at tage fejl.
Det er bare sørgeligt, når du ikke vil indrømme det. :)
... der gør status over dagens arbejde:
- 2 timers undervisning, hvoraf mindst én effektiv time blev brugt på Facebook, newz.dk, b.dk, pol.dk, LinkedIn.com m.fl.
- 1 times frokost i solen
- 1 times kaffe i solen med en veninde, der tilfældigvis kom forbi biblioteket, hvor jeg sad og læste
- Ca. 1-1½ times effektiv opgaveskrivning
- 3 venner hjulpet på Facebook, hhv. Excel-spørgsmål, spørgsmål til næste semester samt eksamenstips, -tricks og -noter.
Ahh, det har været en god dag.
- 2 timers undervisning, hvoraf mindst én effektiv time blev brugt på Facebook, newz.dk, b.dk, pol.dk, LinkedIn.com m.fl.
- 1 times frokost i solen
- 1 times kaffe i solen med en veninde, der tilfældigvis kom forbi biblioteket, hvor jeg sad og læste
- Ca. 1-1½ times effektiv opgaveskrivning
- 3 venner hjulpet på Facebook, hhv. Excel-spørgsmål, spørgsmål til næste semester samt eksamenstips, -tricks og -noter.
Ahh, det har været en god dag.
Magten (27510) skrev:Så er du allerede igang igen, hva lååverboy?
Det var udelukkende sladder, networking og catching-up, som de unge siger nu til dags.
Hun sikrede mig mit nuværende job (antager jeg), og jeg har altid set op til hende, så hun er mere end mellemting mellem god veninde, tidligere kollega, bekendt-ish og mentor.
... jeg kan dog ikke afvise, at hun er kønnere end gennemsnittet og er forfærdelig blond. På den gode måde.
vandfarve (27511) skrev:... jeg kan dog ikke afvise, at hun er kønnere end gennemsnittet og er forfærdelig blond. På den gode måde.
I'll be the judge of that!
L̀͟į̛ng͟ua͜I͟g̢̕ń͞o͘͘͞ta̴̢ (27513) skrev:I'll be the judge of that!Pics or GTFO!
FYP
... som i øvrigt har lagt mærke til, at Google har ændret links til Kalender, Kontaktpersoner mm. oppe i venstre hjørne i Gmail, fra 'alm' links til links med hover og alt muligt..
... der lige har spist sushi - guffeguf, for lige at quote ham der bøssen, der åbenbart tit er i fjernsynet.
... der har ondt i hovedet af at tude -.- og hader hele verden.
... der har bestilt ting (bur, foder osv) til at holde hamster og har reserveret en hamster hos en dame i randers :D
... der har bestilt ting (bur, foder osv) til at holde hamster og har reserveret en hamster hos en dame i randers :D
Jeg har et gæt på fornavnet, men jeg har ikke rigtig noget at bygge det på.Magten (27515) skrev:Så vi leder efter en blondine, der har en tilknytning til din nuværende arbejdsplads, og som du højst sandsynligt har på både linkedin og facebook.
Det burde være muligt.
[url=
Elskov (27517) skrev:der har bestilt ting (bur, foder osv) til at holde hamster og har reserveret en hamster hos en dame i randers :D
min fætter har en gratis en, med bur.
Elskov (27517) skrev:
Wut? Troede du sagde du ikke havde råd :o eller noget.. Men JEG VIL SE! xD
...der har set ramasjang i dag. Fordi TAW var med. Lol.
Zhadow (27522) skrev:Helsingør
ja, jeg bor i århus, så der kan jeg ikke lige afhente xD
SlettetBruger (27523) skrev:Troede du sku ha Chinchilla
De kræver for meget opmærksomhed...
Caek of Doom (27524) skrev:Elskov (27521) skrev:
der er ikke noget at se endnu :O
Nej, men det bliver der jo. Ikke?
du kan se et par billeder fra annoncen :O
http://images.guloggratis.dk/55/42540255_343_9999_...
http://images.guloggratis.dk/82/42540282_343_9999_...
Elskov (27525) skrev:De kræver for meget opmærksomhed...
Skulle lige til at sætte udråbstegn ;D men så så jeg du skrev Hamster, ikke Marsvin ^^
Elskov (27517) skrev:... der lige har spist sushi - guffeguf, for lige at quote ham der bøssen, der åbenbart tit er i fjernsynet.
Der giver Elskov et ordenligt knus! :)
Så må jeg melde pas, jeg har ikke tænkt mig at gennemgå dine venner på facebook :pvandfarve (27536) skrev:Hr. Fütterer, De har da din næse lige lovligt langt fremme.
Har vi nogle bud endnu udover Birgitte (som forresten er min roommates mor; point taken!)?
Birgitte var bare den eneste der passede på beskrivelsen på linkedin :p
...der skamløst vil reklamere for thisismynext.com, hvis man kan lide Engadget. Siden er startet af de nyligt aftrådte frontfigurer fra Engadget, bla. chefredaktør Joshua Topolsky. Podcasten har de også taget med i helt samme stil.
...der synes at det fede ved storbyer er at der er mange mennesker. Det knapt så fede er at der altid er 1.000 af dem, der har fået den samme idé, som mig.
OxxY (27542) skrev:... der sider med et rundstykke og en kop the for sidste gang på arbejdet.
Nå, det var dig! (specifikt handlede mit indlæg om køer til bagere alle steder, jeg kom forbi...)
Men hvad da, har du fået et nyt?
.. der ser Tyrannosaurus Sex på Discovery World, som ja, handler om hvordan dinoer havde sex.. wtf.. Det er dog bedre end alt det bryllups pjat i på TV2 og DR1..
MiniatureZeus (27545) skrev:.. der ser Tyrannosaurus Sex på Discovery World, som ja, handler om hvordan dinoer havde sex.. wtf.. Det er dog bedre end alt det bryllups pjat i på TV2 og DR1..
dobbelt wtf! undertektsforfatteren har oversat "Virginal oppening" til "kloakåbningen"..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.