mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej Bongo - mød [url= Selvfølgelig vil du det.
Protip: Sluk for lyden, før du klikker på linket, Bongo. Youtube erstattede min egen underlægningsmusik pga. noget copyright, som nogen mente, at de havde. Og så har jeg ikke lige gidet at få det ændret.
Protip: Sluk for lyden, før du klikker på linket, Bongo. Youtube erstattede min egen underlægningsmusik pga. noget copyright, som nogen mente, at de havde. Og så har jeg ikke lige gidet at få det ændret.
Rasmus064 (28101) skrev:Man kan godt høre at det er filmet i jylland.
ja, ikke? Meget bedre end københavnsk
LinguaIgnota (28102) skrev:Hej Bongo - mød [url= Selvfølgelig vil du det.
Ridley er en han? Sry, Bongo er ikke bøsse. Håber Ridley finder en, der er til den slags...
...Der er godt rocker nollern over at han på 9. dag ikke kan løbe, eller bare gå uden at ligne en idiot.
belastning, forkert løbestil, uheld er ikke grunden til sportsskader - Det er Fucking stædighed.
Nuvel, man er jo selv ude om det.
Det der ærgre mig mest er at min protégée er gået hen og fået en 'forstuvet' akilles fordi tumpen tog afsted ikke fulgte mine anvisninger og løb 5 km i en weekend hvor jeg sagde max 3, efterfulgt af 1,5 igår der blev afbrudt af smerter. Suk, frem med 'how to fix achilles' bogen.
Binde en elastik fra læggen til hælen?
belastning, forkert løbestil, uheld er ikke grunden til sportsskader - Det er Fucking stædighed.
Nuvel, man er jo selv ude om det.
Det der ærgre mig mest er at min protégée er gået hen og fået en 'forstuvet' akilles fordi tumpen tog afsted ikke fulgte mine anvisninger og løb 5 km i en weekend hvor jeg sagde max 3, efterfulgt af 1,5 igår der blev afbrudt af smerter. Suk, frem med 'how to fix achilles' bogen.
Binde en elastik fra læggen til hælen?
SlettetBruger (28106) skrev:fået en 'forstuvet' akilles
?? Er det ikke bare en overbelastning af senen? I så fald er der vel ikke så meget andet at gøre end at slappe af. Jeg har før hørt om en sprængt akillessene, hvor den hopper op og lægger sig til rette et sted oppe omkring låret, hvorefter 4-5 læger skal stå og hive den på plads igen. Men forstuvet?
shut up, shut up, shut up, SHUT UP, SHUT UP, SHUUT UUUP! :(Alrekr (28108) skrev:Jeg har før hørt om en sprængt akillessene, hvor den hopper op og lægger sig til rette et sted oppe omkring låret, hvorefter 4-5 læger skal stå og hive den på plads igen.
Nu skal jeg ud og ryge ! :|
Alrekr (28108) skrev:?? Er det ikke bare en overbelastning af senen? I så fald er der vel ikke så meget andet at gøre end at slappe af. Jeg har før hørt om en sprængt akillessene, hvor den hopper op og lægger sig til rette et sted oppe omkring låret, hvorefter 4-5 læger skal stå og hive den på plads igen. Men forstuvet?
Jo, men kendte ikke det danske ord for 'sprained achilles' så googletranslatede det.. og det blev til 'forstuvede'.
Der er nogen tricks der kan speede healing, og dem har hun så fået.
Fx tricks til at øge blodtilførslen, da mangel på samme netop er grunden til at sådan en bandit er så fantastisk langsom til at hele.
NioBe (28110) skrev:...der hverken kan komme i kontakt med læge 1 eller læge 2.
...Fuuking læger...
Hvad skal du med læger når du har Internettet og et helt forum med Google-Fu mestre?
... som blev færdig med Fringe sæson 2 i nat. Jeg gættede plottet i etteren. Den er altså for forudsigelig.
Bllets (28115) skrev:... der synes det er her at uhyggelig morsomt:
Jeg kan sgu ikke rigtig gennemskue om de joker, eller om det faktisk er hans reelle reaktion.
Bllets (28121) skrev:NioBe (28120) skrev:Du må godt skrive en advarsel for folk der sidder og spiser deres mad... Tror jeg har et stykke agurk på skærmen jeg skal have tørt af.
But, I lol'd!
Det beklager jeg, det var min fejl... Men alligevel.. Mission accomplised. ;)
Oh yeah!
Men hvorfor spiller man sådan et spil hvis man er bange for det!? :P
...der morer sig over at Anon nu går i kødet på...Anon.
Mon vi så snart finder ud af hvem Cablefish er?
IP: 195.249.185.5 (dhcp-185-5.gjk.dk)
Tilhører:
Grønjordskollegiet 3820
Grønjordsvej 7
2300 Koebenhavn S
http://www.gjk.dk/
Som jeg sagde....skolebørn.
Mon vi så snart finder ud af hvem Cablefish er?
IP: 195.249.185.5 (dhcp-185-5.gjk.dk)
Tilhører:
Grønjordskollegiet 3820
Grønjordsvej 7
2300 Koebenhavn S
http://www.gjk.dk/
Som jeg sagde....skolebørn.
Hey, grønskollingskollegiet. Jeg kender et par stykker derfra, og så ligger bygningerne et stenkast herfra.
Hey, jeg mødte en indsamler med nøjagtigt samme fremgangsmetode, ved Frederiksberg Metro-station. Det er flere måneder siden, og hun var en dame.
...der synes det er noget svineri at kommunen lige har banket 6 fartbump op på vejen... uden at de har spurgt nogen af dem der bor ved vejen til råds.
...der har desuden kun været en ulykke på strækningen de sidste 10 år og det var en person der faldt i søvn og kørte i grøften.
...der ikke lige kan se logikken.
...der har desuden kun været en ulykke på strækningen de sidste 10 år og det var en person der faldt i søvn og kørte i grøften.
...der ikke lige kan se logikken.
Det har ikke noget med antal ulykker at gøre. Det har noget med larm og hastighed at gøre.
Er det sådan et 'børnevenligt' kvarter?
Er det sådan et 'børnevenligt' kvarter?
Det var en grupper på 5-10 personer der lå klokken 2-5 om natten og lavede hjulspind osv. Det vil disse fartbump jo kun gøre værre da de skal accelerere op imellem bumpene.
Dog er flere af deres biler så lave, at de slet ikke ville kunne komme over bumpene.
Det er på grund af hastighed.
Men jeg vil hellere have personer forbi med højere fart, end at samtlige biler skal bremse og accelerere forbi huset hele tiden.
Det var en grupper på 5-10 personer der lå klokken 2-5 om natten og lavede hjulspind osv. Det vil disse fartbump jo kun gøre værre da de skal accelerere op imellem bumpene.
Dog er flere af deres biler så lave, at de slet ikke ville kunne komme over bumpene.
Det er på grund af hastighed.
Men jeg vil hellere have personer forbi med højere fart, end at samtlige biler skal bremse og accelerere forbi huset hele tiden.
...der åbenbart vandt. Ewy har slettet sin profil.
...der blev lidt tændt af at blive kaldt sprogspasser og analfabet af en der tydeligvis ikke selv kan stave en komplet sætning. Ja jeg staver og formulerer mig ikke perfekt, men der er da himmelvid forskel på mig og Ewy.
...der blev lidt tændt af at blive kaldt sprogspasser og analfabet af en der tydeligvis ikke selv kan stave en komplet sætning. Ja jeg staver og formulerer mig ikke perfekt, men der er da himmelvid forskel på mig og Ewy.
Hun er fandeme også en kegle. Trentors kvindelige modstykke.
Whoa...
holdkæft hvor er du en latterlig nar at høre på hvorfor tage på ferie i USA når man hader landet man må køre mellem 45 til 65 mill på landevejene derovre som svarer herhjemmme til 88/ 105 km hvordan fanden kan du tillade dig at sige at jeg overtræder danske love og at det er iorden at bøsser skulle have dødsstraf i uganda det er måske fordi du selv er en bøssrøvog din formulering er da hellere ikke for god hvem fanden tror du det undrere mig hvordan du er blevet lukke i USA. jeg troede ikke at man lukkede kommunister ind
Whoa...
vandfarve (28142) skrev:... der netop har stemplet ud efter en arbejdsdag på cirka 13,5 timer.
Nu har jeg tid til at arrangere vores Tjernobyl-tur. Fuck!
Jeg er helt sikker på, at du bliver tilgivet, hvis du hellere vil slappe lidt af med et godt glas portvin eller noget.
LinguaIgnota (28143) skrev:Jeg er helt sikker på, at du bliver tilgivet, hvis du hellere vil slappe lidt af med et godt glas portvin eller noget.
No fucking way, nu skal det gennemføres. Hvis I er klar, så kan jeg sagtens bestille hostel nu, selvom det sikkert ikke haster.
Jeg kan give den sidste økonomiske status, opdatere deltagerlisten til den endelige version samt spørge, hvad folk foretrækker af værelse (hhv. 3-, 4-personsværelse eller dorm) m.m., og så kan jeg give folk 24 timer til at komme med indsigelser.
Hvad siger du vandfarve? Jo, det er da en plan. Fedt, det er en deal.
pewbe (28126) skrev:...der endelig har fået afleveret i teknikfag :D
...der forresten undrer sig over at skolen ikke har kapaciteten til at klare en årgang der skal aflevere...
...der snød og brugte et kabel, og blev færdig med at printe på 10 minutter.
... der har fået en HP Pavillion et-eller-andet netbook af Californiske Scott fra Microsoft i dag! Nu skal der nørdes office 2010 de næste par dage! Bliver interessant..
MiniatureZeus (28147) skrev:... der har fået en HP Pavillion et-eller-andet netbook af Californiske Scott fra Microsoft i dag! Nu skal der nørdes office 2010 de næste par dage! Bliver interessant..
Du snakker som om Office 2010 var noget nyt...og ikke har været ude i lang tid?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.