mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Daniel-Dane (28250) skrev:At du så afslører, at det er dig, som står bag, hjælper kun på din afgang.
... som kan relatere!
Well jeg bruger ikke newz serlig meget mere :-)
... der spiser vanilje-is fra Aldi, som nok er den bedste vanilje-is jeg nogensinde har fået.. Og stil til 39 kr. for 2,5 L er det da et røverkøb!
Jakob Jakobsen (28260) skrev:...der under sig kraftigt over at Daniel var røget på ignore-listen.
Han var også røget på min ignore...
Var nu egentlig meget rart.. :)
Jakob Jakobsen (28260) skrev:...der under sig kraftigt over at Daniel var røget på ignore-listen.
Mort (28256) skrev:/me slaps Daniel-Dane with a wet trout !
"at jeg var røget" eller "hvordan jeg var røget"?
Jeg undrede mig over jeg ikke kunne se dine indlæg. Da jeg så undersøgte det, var du røget på min ignore liste, uden jeg selv havde smidt dig der.
Jeg mistænker dog nogle af de links der bliver smidt rundt omkring på siden.
Jeg undrede mig over jeg ikke kunne se dine indlæg. Da jeg så undersøgte det, var du røget på min ignore liste, uden jeg selv havde smidt dig der.
Jeg mistænker dog nogle af de links der bliver smidt rundt omkring på siden.
Jakob Jakobsen (28264) skrev:Jeg mistænker dog nogle af de links der bliver smidt rundt omkring på siden.
Mort (28256) skrev:/me slaps Daniel-Dane with a wet trout !
...der synes Evan er virkelig sej.
...der dog ikke er 100% sikker på at det er ægte.
...der dog ikke er 100% sikker på at det er ægte.
Jakob Jakobsen (28266) skrev:...der synes Evan er virkelig sej
Den minder overraskende meget om ham journalisten med basketbolden.
...Der lavede en lettere sjov typo da jeg skulle logge på en anden side.
...lavede en lettere sjov typo
...en lettere sjov typo
...lettere sjov typo
...sjov typo
...typo
Du lavede en tastefejl. Gotcha'.
...lavede en lettere sjov typo
...en lettere sjov typo
...lettere sjov typo
...sjov typo
...typo
Du lavede en tastefejl. Gotcha'.
Kender jeg godt. Vågner nogengange op med en dåse Carlsberg Kurvand liggende i ske, fordi jeg har mistet den iløbet af aftenen når jeg lukker altandøren. >_>
Efter lidt soul searching viser det sig, at jeg havde drukket og, sammen med en jordbærmilkshake, altså ikke Arlas, men en billig Aldi-kopi, deponeret den i en dåse chips. Altså ikke Pringles', men en billig Aldi-kopi.
For I er vel godt klar over at der lige kan være to sodavandsdåser i en Pringles-dåse?
For I er vel godt klar over at der lige kan være to sodavandsdåser i en Pringles-dåse?
...der har spillet CS:S for første gang i riiiiigtig lang tid.
...der godt kan lide at jeg fik 17 achievements i de 10-20 minutter jeg spillede xD
...der godt kan lide at jeg fik 17 achievements i de 10-20 minutter jeg spillede xD
Elskov (28279) skrev:... der har fået for vane at vågne kl. 5, selvom jeg ikke skal tidligt op .__.
Det er fordi det er naturligt. Solen er oppe, det er lyst. Så ved din krop du har fået nok søvn - Forudsat du gik i seng da det begyndte at blive mørkt.
Eller også er det bare en seksuel lyst der vækker dig
"Nu er det tid til at binde en majs fast i klitten og slippe hamsteren løs i huset"
"Nu er det tid til at binde en majs fast i klitten og slippe hamsteren løs i huset"
...Der må sige at Office, Word fungere udemærket på WP7, skrev en halvlang historie igår, og det forblev overskueligt på trods af en lille skærm og mangel på stavekontrol ^^
Mangler en 'Copy all' knap. eller ihvertfald at få og vide hvor den gemmer sig hvis der er én.
Mangler en 'Copy all' knap. eller ihvertfald at få og vide hvor den gemmer sig hvis der er én.
...der måtte reboote sin bil imorges, for at få den til at spille musik fra iPhonen..
Prøvede først at slukke og tænde telefonen (hvornår får iPhone en genstart funktion?!), derefter at pille fronten af anlægget og sætte den på igen (har tidligere hjulpet), og så endnu engang slukke og tænde telefonen.. Intet virkede så til sidst valgte jeg at slukke bilen og starte den igen, og vupti så kørte det..
Gratis tip fra mig til alle mekanikerne.
Prøvede først at slukke og tænde telefonen (hvornår får iPhone en genstart funktion?!), derefter at pille fronten af anlægget og sætte den på igen (har tidligere hjulpet), og så endnu engang slukke og tænde telefonen.. Intet virkede så til sidst valgte jeg at slukke bilen og starte den igen, og vupti så kørte det..
Gratis tip fra mig til alle mekanikerne.
Lidt mere seriøst:
Kan det have noget at gøre med, hvilken rækkefølge du har tilsluttet din iPhone, eksempelvis:
- Tændt iPhone i en slukket bil, hvorefter bilen tændes
- Tændt iPhone i en tændt bil
- Slukket iPhone i en slukket bil, hvorefter først iPhonen tændes og herefter bilen,
- Slukket iPhone i en slukket bil, hvorefter først bilen tændes og herefter iPhonen
... sådan hvad jeg lige kan ræsonnere mig frem til, at der kan være af givne permutationer.
Kan det have noget at gøre med, hvilken rækkefølge du har tilsluttet din iPhone, eksempelvis:
- Tændt iPhone i en slukket bil, hvorefter bilen tændes
- Tændt iPhone i en tændt bil
- Slukket iPhone i en slukket bil, hvorefter først iPhonen tændes og herefter bilen,
- Slukket iPhone i en slukket bil, hvorefter først bilen tændes og herefter iPhonen
... sådan hvad jeg lige kan ræsonnere mig frem til, at der kan være af givne permutationer.
Jeg har faktisk testet hvordan den reagerer i alle de situationer, og der er ingen forskel: Den starter bare afspilningen..vandfarve (28288) skrev:Kan det have noget at gøre med, hvilken rækkefølge du har tilsluttet din iPhone, eksempelvis:
Tidligere har jeg oplevet at anlægget kan finde på at give en fejl når jeg sætter telefonen til efter bilen er startet, men så er det bare at pille den fra og sætte den til igen.
Det kunne være jeg bare skulle få købt det bluetooth modul :D
Magten (28284) skrev:(hvornår får iPhone en genstart funktion?!),
Hvis du holder sluk og home inde, så genstarter den. (Først sluk, et sekundt efter home)
NioBe (28295) skrev:...der fremstammer et manisk grin og tweaks i det ene øje og sir: Jeg slår ham snart....!
Tænkes der på tics?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.