mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
terracide (28802) skrev:datteren med på jobbet
terracide (28802) skrev:glad for alle de butthurt feelings
Hvem er butthurt, og hvorfor? ;)
terracide (28802) skrev:...der har datteren med på jobbet...og derfor ikke har tid til at lege med jer skravl...men er da glad for alle de butthurt feelings ;)
http://memegenerator.net/instance/7901334
Jeg har ikke kigget på det i hundrede år, men dengang havde man i hvert fald mulighed for at skrive nogle blog-agtige indlæg, som andre brugere kunne kommentere. Det kunne evt. være at sted at læsse lidt af, hvis man har brug for dét.
LinguaIgnota (28808) skrev:Jeg har ikke kigget på det i hundrede år, men dengang havde man i hvert fald mulighed for at skrive nogle blog-agtige indlæg, som andre brugere kunne kommentere. Det kunne evt. være at sted at læsse lidt af, hvis man har brug for dét.
det kan man stadig. Tak for tip :)
Er du så også til mænd nu eller hvad?Caek of Doom (28810) skrev:Wut? Hvor?
... der skriver dette fra en iPad 2 :o
SlettetBruger (28795) skrev:http://www.youtube.com/..
Du har lige fået en dislike, og en anmeldelse af seksuelt indhold.
Rasmus064 (28818) skrev:Nu har du vel ikke kaldt den for Josefine?
...der er dækket af myggestik.
...der igen er kommet i tanke om hvorfor han ikke bryder sig om naturen.
tænk positivt, myggene elsker dig!
Nej, han hedder stadig Bongo xD
... der har slettet sin bruger på BM, gad fandeme ikke det lortested mere...
Rasmus064 (28818) skrev:...der igen er kommet i tanke om hvorfor han ikke bryder sig om naturen.
Sov med vinduet lukket.
Rasmus064 (28825) skrev:Det var ikke der hjemme jeg blev overfaldet af de små blodsuger. det var i en skov.
hvad fanden laver du også i en skov?
Bllets (28829) skrev:
Din blog altså :)
Der er da ikke kommet nogen nye kommentarer? :s
... der spørger hvorfor Eva har slettet sin bruger på BM? :O
...der havde en hyggelig dag på Dølle i går.
...der først er kommet hjem nu, da han kom til at overnatte hos veninden.
...der først er kommet hjem nu, da han kom til at overnatte hos veninden.
gnarfsan (28834) skrev:Så så vi måske hinanden. Jeg vadede i hvert fald det hele igennem i 5 timer.
Skulle ikke undre mig, var der i 6 timer fra omkring middag.
Så du en fed, halvhøj mand med et stort kamera på skuldrene, iført en T-shirt med Einstein, så var det nok mig.
Jakob Jakobsen (28835) skrev:Skulle ikke undre mig, var der i 6 timer fra omkring middag.
Så du en fed, halvhøj mand med et stort kamera på skuldrene, iført en T-shirt med Einstein, så var det nok mig.
Jeg så en masse fede halvhøje mænd, men jeg kan ikke lige huske detaljerne ;)
Du ville have set en mand på 1.86 i en grim, spraglet sommerskjorte og sort rygsæk (Yeah, classy), og med lidt flere kilo på sidebenene, end nødvendigt.
Bllets (28829) skrev:
Din blog altså :)
Har set kommentaren nu, men forstår sgu ikke helt det du skriver. Men har svaret.
Ronson (28843) skrev:...der ser Man v. Food
...der ikke kan anbefale det, men får lyst til at købe en flybillet med det samme
Det er USAs fedeste madprogram!
Bare synd at hosten, Adam Richmand, er så irriterende at høre på.. Luk røven og æd i stedet for dit klamme svin..
Elskov (28838) skrev:nes bare man blev svinet, hver gang man sagde sin mening.
Som når jeg smider en hippie/buddhist post her på Newz? Pot.. Kettle..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.