mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Protip: BIVA klarede det faktisk usandsynligt godt, inden de blev overtaget af en kapitalfond og professionaliseret - ikke på trods, men på grund af deres retarderede autentiske reklamer.
Jajaja, jeg var selv med til at gøre grin med BIVA-pigen, som har skræmmende mange karakteristika til fælles med Terracide (så kan I kæmpe om, hvem det er værst for at blive sat i bås med), men Gud må være mit vidne på, at familien bag virksomheden nærmest tændte op med pengesedler. De klarede det derfor rimelig. Rimeligt.
Jajaja, jeg var selv med til at gøre grin med BIVA-pigen, som har skræmmende mange karakteristika til fælles med Terracide (så kan I kæmpe om, hvem det er værst for at blive sat i bås med), men Gud må være mit vidne på, at familien bag virksomheden nærmest tændte op med pengesedler. De klarede det derfor rimelig. Rimeligt.
Alrekr (11749) skrev:Ikke kun en tyver: "Hvis Mia Grøndahl alligevel beslutter sig for at sende de stive børster ind til Tulip, kan hun vente sig en kompensation i form af et kontantbeløb, som nok ikke skal bruges på et par ekstra pakker pølser... "
Læs:
SlettetBruger (11748) skrev:Det er sku fint at der stadig findes personer dder ikke skal passes i hovede og røv fordi de har haft en miniskul grim oplevelse
Det er rart at nogen IKKE tænkte "Jeg har oplevet noget skidt, gad vide om jeg kan få noget for det"
Alrekr (11759) skrev:Ja, det er et engelsk ord. Men det findes ikke på dansk.
Du var måske i tvivl om hvad jeg mente?
terracide (11760) skrev:Du var måske i tvivl om hvad jeg mente?
Sjovt, det skrev du også sidst. (Men fejlslutninger fra SlettetBruger/terracide er ikke noget nyt.)
Aner ikke hvor jeg har lært "Miniskul" henne. Men det må da kommet et sted. og giver da langt mere mening end diminutiv
Kan nu godt finde en slat steder hvor ordet er brugt. Det er bare jer og jeres ordbøger der er bagefter
Så linkerde til en side, der linker til en piratkopi. Det er da en fantastisk service.
Fantastisk side, Ronson!
Hende her er både alsidig og smilende. Og hvilket smil! Man bliver helt blød i knæene...
Hende her er både alsidig og smilende. Og hvilket smil! Man bliver helt blød i knæene...
LinguaIgnota (11767) skrev:Så linkerde til en side, der linker til en piratkopi. Det er da en fantastisk service.
Det er tilgængel en pisse ringe film.. Engelsk dubbing ovenpå fransk dubbing endda i dårlig kvalitet..
Fjernstyre pc, installere printer via AD.. DERP NO DRIVER. udpejer driveren.. DERP NO DRIVER.
Henter KM universal driver. Den scanner netværket og finder printeren og forbinder. DERP COULD NOT PRINT.
Tilføjer printer manuelt DERP COULD NOT PRINT.
Kollegaen kan godt printer >_< begge har xp. Har hentet 7 forskellige drivere nu. Han kan fint pinge den... endda slå serienummeret op på den via driveren.
IT's How do they work?
Henter KM universal driver. Den scanner netværket og finder printeren og forbinder. DERP COULD NOT PRINT.
Tilføjer printer manuelt DERP COULD NOT PRINT.
Kollegaen kan godt printer >_< begge har xp. Har hentet 7 forskellige drivere nu. Han kan fint pinge den... endda slå serienummeret op på den via driveren.
IT's How do they work?
Han overdriver også. Jeg har for længst opgivet dig, for det giver ikke nogen mening at sparke til en idiot (han vil jo ikke forstå det).
SlettetBruger (11776) skrev:Det er ikke just et kompliment at blive kaldt DD, DD.
HOVHOV!
.. og hvad fanden sker der lige for for kineserrestauranten i Varde i dag?!
De havde valgt at benytte kogte, røde pølser i deres sushi?!
'Uhm... kend din sushi på knækket!'
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1602233.ece skrev:Hver gang du ser en times tv, forkorter du dit liv med 22 minutter.
Så man lever altså 38 minutter længere, for hver times tv man ser?
Spiderboy (11780) skrev:Dreng, som gør hvad som helst for mindst 30 kr. i timen, og har 1 års erfaring fra Thailand.
Hmm...
Man ved aldrig om det kan bruges til noget. *wink wink*
... at to af mine nye engelsk-holdkammerater ikke synes den her er sjov som gruppebilledet til vores fancy facebook-gruppe..
Danmark sender flere millioner afrikanske kvinder og børn
Hvor sender vi dem fra og til?
OxxY (11789) skrev:Danmark sender flere millioner afrikanske kvinder og børn
Fra vores flygtningecentre til DF's hemmelige gaskamre...
Mort (11793) skrev:Når SlettetBruger stiller skoene...
404, og nej ikke referral :P
LinguaIgnota (11792) skrev:Jowjow.
Tjah, det overrasker jo desværre ikke rigtigt. Men igen, der er sku også danske unge der opfører sig sådan, det er typisk de dårligt opdragede i familier med ringe vilkår. Farve og oprindelse har sku næppe særligt meget med det at gøre imho, men det er nu bare den folkegruppe der er mest udsat i dagens danmark.
Spiderboy (11790) skrev:
Pointen kommer de sidste 20 sekunder i videoen.
http://watusayin.files.wordpress.com/2011/04/facep...
http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1603430.ece
Samme sag igen (læs sidste del af artiklen). Oprah var også helt rystet over, at man lader børn ligge i barnevogn udenfor ALENE.
P.S.
Hmm, at trylleklovn har spejlet sit profilbillede.
P.P.S.
http://28.media.tumblr.com/tumblr_lq4ox0wab81r1heg... ([url= til dem, som ikke følger med i politik[/url])
Samme sag igen (læs sidste del af artiklen). Oprah var også helt rystet over, at man lader børn ligge i barnevogn udenfor ALENE.
P.S.
Hmm, at trylleklovn har spejlet sit profilbillede.
P.P.S.
http://28.media.tumblr.com/tumblr_lq4ox0wab81r1heg... ([url= til dem, som ikke følger med i politik[/url])
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.