mboost-dp1
B: Macbook Air til Macbook / Macbook Pro
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg går og overvejer at bytte min Macbook Air til en Macbook Pro. Computeren fungerer perfekt, men jeg har overvejet at ofre det tynde design og den super lette vægt for noget med lidt mere power. Skærmen har let svaj, hvilket vil sige, at du kan bevæge den en lille smule frem og tilbage, når den står stille - dette er dog ikke noget der på nogen måde generer, men er et almindelig problem med slid på hængsel (ville dog lige nævne det)
Til computeren følger den nyeste udgave af OS X, en USB-netværksadapter, både 3-bens-computer stik og almindeligt stik samt et macbook air-sleve til at opbevare computeren i under transport. Computeren har en 1.8 Ghz Intel Core 2 DUO processor, 80 GB HD og 2 GB ram.
Jeg er interesseret i at bytte med den "nye" Macbook Pro / Macbook Unidbody-model (den med sort kant). Har dette fanget din interesse, er du meget velkommen til at skrive
Til computeren følger den nyeste udgave af OS X, en USB-netværksadapter, både 3-bens-computer stik og almindeligt stik samt et macbook air-sleve til at opbevare computeren i under transport. Computeren har en 1.8 Ghz Intel Core 2 DUO processor, 80 GB HD og 2 GB ram.
Jeg er interesseret i at bytte med den "nye" Macbook Pro / Macbook Unidbody-model (den med sort kant). Har dette fanget din interesse, er du meget velkommen til at skrive
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.