mboost-dp1
Bortgives: ældre hardware
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg skal i den kommende tid rydde op/ud i kælderen, så hvis der er nogen der kan bruge noget, så er det bare om at sige til.
Jeg syntes det er synd at smide ud, hvis der er nogen der kan bruge det, derfor bortgives dette.
Bl.a. har jeg en Siemens Nixdorf Scenic Mobile 710, 200MHz Pentium MMX
, 12,1" SVGA, 32MB RAM, 3GB HD, CD-ROM, 3,5" FDD.
Uden OS, men kan fint bruges til et *nix projekt.
Meget grøn, her er et billede af en ligende maskine.
Ja, så er stilen lagt...
Så, mangler du noget ældre hardware, svar her i tråden, eller send en PM, så holder jeg øje og siger til hvis jeg finder noget.
De befinder sig i København, og aflevering kan efter aftale finde sted f.eks. ved Kgs. Nytorv.
Jeg syntes det er synd at smide ud, hvis der er nogen der kan bruge det, derfor bortgives dette.
Bl.a. har jeg en Siemens Nixdorf Scenic Mobile 710, 200MHz Pentium MMX
, 12,1" SVGA, 32MB RAM, 3GB HD, CD-ROM, 3,5" FDD.
Uden OS, men kan fint bruges til et *nix projekt.
Meget grøn, her er et billede af en ligende maskine.
Ja, så er stilen lagt...
Så, mangler du noget ældre hardware, svar her i tråden, eller send en PM, så holder jeg øje og siger til hvis jeg finder noget.
De befinder sig i København, og aflevering kan efter aftale finde sted f.eks. ved Kgs. Nytorv.
Hvis du vil sende den hertil Fredericia for 100,- vil det være fint. Kunne godt bruge den til et automatiseringsprojekt.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.