mboost-dp1

GAMER PC SÆLGES

Gå til bund
Gravatar #1 - Trancein
13. apr. 2010 17:00
Sælger min pc da jeg ikke har tid til den længere. den køre upåklageligt, trækker stort set alt du kan smide i den uden problemer.

CPU: Intel Core 2 Quad 2,33 Ghz
PSU: Corsari HX620W 620 Watt
GRAFIK: ATI Sapphire Radeon HD 3870 X2 (2 seperate gpuer på 512mb pr stk)
RAM: 2*1GB DDR2 Corsair Dominator 1066 Mhz
HD: 80GB WD VelosiRaptor 10000 Rpm + 320GB WD 7200 Rpm
MAINBOAD: Asus p5kpl/1600
DREV: 16X dvd brænder
KØLING: Cpukøler med direkte indsuning fra siden. Corsair Dominator Airflow ramkøler

Prisen er 2800 men kom med et bud
Gravatar #2 - Billy Blaze
13. apr. 2010 19:04
Jeg er måske interesseret, men har du nogle billeder af den(eller blot info om kabinettet). Er der noget OS på? Og evt. hvor i landet den befinder sig... :)

Altså bare sådan lidt mere info... btw. hvad med din skærm? eller den bruger du måske...
Gravatar #3 - røvskæg
13. apr. 2010 19:30
Trancein (1) skrev:
Sælger min pc da jeg ikke har tid til den længere.

mmorpgs moment of clarity
Gravatar #4 - Imperial
13. apr. 2010 19:31
Hvor gammel er den?
Gravatar #5 - Trancein
13. apr. 2010 20:18
Delene har forskellig alder, alt fra 3mdr til 2 år.
Der følger ingen skærm med.
Kabinet er intet specielt der er værd at snakke om.
Delene kan du se og finde specs om ved at søge på google.
Gravatar #6 - Billy Blaze
13. apr. 2010 21:06
Men skal den afhentes eller sendes? Hvor i landet befinder det sig? Og det er da lidt relevant lige at vide hvordan kabinettet ser ud... :)

Har du kvittering på noget af det?
Gravatar #7 - Trancein
14. apr. 2010 07:28
Den står i Billund, den kan saktens fremsendes for et eksta lille beløb på 160 kr. kabinettet er en alm standand grå fra lidt tilbage i tiden. jeg er sikker på jeg kan finde kvittering frem på nogle dele, men ikke det hele. er ikke sikker på hvad jeg har kvittering på længere.
Gravatar #8 - Makey
14. apr. 2010 09:48
Folk har spurgt før, men da du ikke rigtig har givet et tilfredsstillende svar, vil jeg gerne have lov til at stemme i koret som beder om billeder af varen. Du kan uploade dem gratis på sider som imageshack, photobucket og mange flere.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login