mboost-dp1

Hjælp til køb af Bluetooth headset.

Gå til bund
Gravatar #1 - conFen
8. jun. 2009 11:09
Bonjour!

Jeg står i den situation at jeg hellere må anskaffe mig et headset, i forbindelse med klippekortsordningen nu også indebærer tale i telefon uden headset.

Det jeg ønsker er at jeg skal kunne have det i/på i flere timer af gangen uden at blive generet. Samtidig skal det understøtte 2 telefoner simultant.

Jeg har selv kigget lidt rundt, men vil gerne høre, direkte fra forbrugere omkring komfort og lignende.

På forhånd tak
-conFen
Gravatar #2 - conFen
9. jun. 2009 08:22
Bare til generel oplysning, så faldt mit valg på et Plantronics Voyager 520 Bluetooth Headset

Det understøtter flere telefoner på en gang og er behageligt at have i. Om det så er behageligt efter 4 timer, det må tiden jo vise.
Gravatar #3 - MiniatureZeus
17. jun. 2009 13:44
Har aldrig før set et bt-headset der understøtter flere telefoner, men er da godt nok smart... Den er hermed bookmarked! :)
Gravatar #4 - conFen
17. jun. 2009 13:50
Opfølgning:
Efter at have haft det nævnte headset i noget tid, så har jeg ikke fortrudt købet.

Som ren test besluttede jeg mig for at beholde det på i løbet af min arbejdsdag, hvilket endte med at blive 12½ time. På intet tidspunkt blev jeg generet af at have det i, så komforten må siges at være i orden.

Ang. brug af 2 telefoner samtidig, så spiller det 100.
Det binder sig til begge mine telefoner, men parrer sig først når et opkald kommer ind eller jeg ringer op. Hvordan det virker hvis begge telefoner ringer samtidig, har jeg ikke fået testet, men burde være simpelt nok.
Ud fra hvad jeg har læst mig til, så parrer den sig med den første telefon der ringer, hvorefter den ignorerer den anden. Jeg kunne godt have brugt at man kunne sætte Telefon1 på hold, tage Telefon2 og vende tilbage til Telefon1 efterfølgende. Mindre bagatel.

Så headsettet opfyldte mine behov og jeg er godt tilfreds med købet. For 380,- kunne man ligeså godt tage chancen :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login