mboost-dp1

K: 2 stk hæve/sænke borde

Gå til bund
Gravatar #1 - milandt
2. maj 2009 15:25
Skal din arbejdsplads af med pludseligt overflødige hæve/sænkeborde, eller har du tilfældigvis to af slagsen stående du ikke længere skal bruge, så vil jeg gerne købe dem.

Elektriske borde foretrækkes.

Jeg leder efter noget i prisklasse 500-1500 pr. stk alt efter størrelse, kvallitet og stand.

Min eneste mulighed for at hente dem, er at komme med en 3x34 (hvilket jeg gerne gør), så hvis du kan levere dem betaler jeg også gerne for det. De skal bruges i Hvidovre.

[email protected]
27530109
Gravatar #2 - Dreadnought
2. maj 2009 16:21
Min arbejdsplads har 2 måske 3 forskellige modeller stående i kælderen, de står ved Fredericia. De nok gerne af med nogle i disse sparetider.
Gravatar #3 - milandt
2. maj 2009 16:43
Det er desværre en smule langt væk, og det bliver næppe nogen god forretning at få dem transporteret til København uanset hvordan det lader sig gøre.
Gravatar #4 - Mort
2. maj 2009 17:20
Er sådan nogen hæve/sænkeborde ikke normalt meget dyre ?
Gravatar #5 - milandt
2. maj 2009 18:03
Jo, ny-pris ligger vel gerne et sted imellem 5 og 10k. Så meget havde jeg nu ikke tænkt mig at give.
Gravatar #6 - milandt
7. maj 2009 15:00
Jeg fik et tilbud om at købe 6 hæve/sænke borde, så hvis nogen står og mangler et, to, tre eller fire borde, så kan jeg muligvis levere ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login