mboost-dp1

K: Billig laptop - Gerne i Sønderborg området

Gå til bund
Gravatar #1 - Bachy
6. mar. 2010 09:43
Jess sir, jeg står og skal bruge en billig laptop til en mate, den skal ikke kunne alverden, og er det en lidt ældre sag, her tænker jeg på ned til 1Ghz, så gør det heller ikke noget.

Maskinen skal bruges til lidt surf og let tekstbehandling, så kravene er ikke så store :)

Det eneste rigtige krav jeg stiller er at den er billig ;)

Pris ide - 800kr - 2000kr
Gravatar #2 - vandfarve
6. mar. 2010 09:44
Bachy (1) skrev:
Jess sir, jeg står og skal bruge en billig laptop til en mate, den skal ikke kunne alverden, og er det en lidt ældre sag, her tænker jeg på ned til 1Ghz, så gør det heller ikke noget.

Maskinen skal bruges til lidt surf og let tekstbehandling, så kravene er ikke så store :)

Det eneste rigtige krav jeg stiller er at den er billig ;)

Pris ide - 800kr - 2000kr

Hvad med en netbook til den pris? Den lever op til alle kravene, og så er den endda spritny.
Gravatar #3 - Coney
6. mar. 2010 09:45
Ja jeg synes godt nok også det virker fuldstændig formålsløst at købe en brugt laptop hvis du alligevel gerne vil give bare 1500 for den:S
Gravatar #4 - Bachy
6. mar. 2010 11:14
Problemet med en netbook er den lille skærm og tastatur :)

Men ja, ellers har i helt ret, en netbook ville være det rigtige, og måske skulle jeg blot hive min kammerat med ned i fona eller et noget lignende og lade ham holde netbook i hånden, og se om den passer ham :)

Men indtil det er undersøgt, står jeg stadig åben for gode tilbud :)

Og skulle prisen snige sig op på 2kilo kroner, så kan det måske også godt gå an ;)
Gravatar #5 - Coney
6. mar. 2010 14:58
Altså han skal bare op på 2700,- og så kan han få en ganske almindelig NY bærbar...

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5...

Virker altså lidt hul i hovedet at købe en gammel for at spare 30 %:)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login