mboost-dp1

K: Gammel udslidt udtjent generation X computer

Gå til bund
Gravatar #1 - Benjamin Krogh
5. jul. 2009 20:07
Pris 1000 Kr. Eller hvad vi nu kan blive enige om.

En kort historie: Min mormor har seriøs brug for facebook og plads til at gemme en lille røvfuld billeder og vil derfor gerne have en ny computer der er ca. dobbelt så god som den hun har nu. (800 MHz PIII, 256 MB RAM, 10GB HD) og jeg har fået dette gloværdige hverv med at indkøbe et sådan bæst.

Jeg forestiller mig en Amd64 3500+ eller hvad de nu hed dengang, gerne med 512 eller 1024 MB RAM. Med eller uden HD. Hvis med, mindst 40 GB HD. Den skal køre Windows XP Dansk edition (Home eller prof. alt efter hvad jeg finder først), mest 7-kabale og Internet Explorer på Facebook og div. andre sites som mail.

Hun har tastatur, mus, skærm etc.

Så kig i skuffen og overvej om I kan nænne at dumpe jeres gamle lig, når I nu alligevel har opgraderet et par gange siden.

Det vil være en fordel hvis den befinder sig omkring Aalborg. Om ikke andet, så på strækningen mellem Aalborg og Thisted.

Note: Facebook på en PIII 800 MHz bruger lige omkring 100% CPU kraft. Overraskede mig sku lidt.
Gravatar #2 - Benjamin Krogh
7. jul. 2009 16:45
Har købt mig en computer. Denne tråd er derfor ikke interessant længere.

Med venlig hilsen :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login