mboost-dp1

K: køber DualShock 3 controller til PS3

Gå til bund
Gravatar #1 - Wraith
8. apr. 2010 20:16
Hej Newz.
Jeg har fået en PS3 ind af døren med defekt drev.. til den skal jeg have en PS3 controller og jeg er derfor på udkig efter en.. jeg vil lige finde ud af hvad sådan en koster/købe en før jeg investerer i et nyt drev.. så skriv hvis i sælger en controller til PS3... så finder vi evt. ud af en pris, vi begge kan lide.. :)

Mvh.
Wraith AKA. Nikolai...
Gravatar #2 - jeldtoft
8. apr. 2010 20:50
Køb en ny. De brugte er ofte fyldt med andre folks "snask", som kan være RET KLAMT! Det synes jeg i hvert fald.
Gravatar #3 - Wraith
8. apr. 2010 20:52
jeldtoft (2) skrev:
Køb en ny. De brugte er ofte fyldt med andre folks "snask", som kan være RET KLAMT! Det synes jeg i hvert fald.

Jeg ved det.. men jeg har skam også tænkt mig at sprite den af, og gå igennem med en neglefil/lign. til alle hakkerne der er... såååh.. hvis jeg kan spare 200+ er jeg frisk.. jeg lever jo kun af en sølle SU :P
Gravatar #4 - madeinrussia
9. apr. 2010 08:14
de koster 350 fra ny på coolshop, tvivler på du kan finde en til 150 kr nogen steder..
Gravatar #5 - Kris
9. apr. 2010 08:30
Gamestop og ebgames fysiske butikker har ofte brugte billige pakker. Der er de gennemtestet og rengjort inden. Jeg fandt to controllere til 150 kr i alt for et års tid siden.
Gravatar #6 - Wraith
9. apr. 2010 10:26
Kris (5) skrev:
Gamestop og ebgames fysiske butikker har ofte brugte billige pakker. Der er de gennemtestet og rengjort inden. Jeg fandt to controllere til 150 kr i alt for et års tid siden.

Jamen det vil jeg så lige prøve...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login