mboost-dp1

K: Laptop

Gå til bund
Gravatar #1 - Bachy
16. jun. 2009 09:16
Goddag folkens, jeg spekulerede på om der skulle sidde en herude med en laptop som han/hun er vokset fra, og derfor ville sælge for en skilling :)

Jeg har såmænd ikke de store HW mæssige krav, med jeg ser helst at det er en Core 2 Duo eller lign.

Prismæssigt, ja så snakker vi vel i en prisklasse der hedder maks 3000,- selvfølgelig gerne lidt billigere :)

Du skal være villig til at modtage din betaling via paypal, idet min netbank skrammel ikke virker, og jeg ikke gider rende i banken og overføre penge til dig :) .. Men nu er vi jo så også på et nørd forum, så det skulle der vel ikke være nogen problemer i.

Jeg har overvejet at handle via dba, men jeg bryder mig ikke helt om tanken, stoler ikke helt på folk der sælger via DBA (og mærkeligt nok gør jeg det selv), måske er det fordi at det drejer sig on en computer, alt muligt andet er jeg såmænd villig nok til at handle brugt via dba :)
Gravatar #2 - wizax
28. jun. 2009 21:31
hej Bachy.

Jeg tror det varer lidt inden folk vokser fra en Core2 Duo laptop, og vil smide den efter dig til 3k.. lol

men held og lykke, specielt med dit ønske om paypal...
(så vidt jeg husker tager de et gebyr for at udbetale fra kontoen...)

/Wizax

Og nej, jeg har ikke en C2D til salg... Men en IBM A31 (mener jeg det er) med UK tastatur og brændt batteri (og en lille pixelfejl). den kan du tilgengæld købe billigt...

Gravatar #3 - Nextnx
29. jun. 2009 03:10
Bachy (1) skrev:
stoler ikke helt på folk der sælger via DBA (og mærkeligt nok gør jeg det selv)
Kan der være en sammenhæng ;-)
Gravatar #4 - Bachy
29. jun. 2009 09:21
Det endte sgu med at jeg smed penge efter en billig Acer laptop, nu får vi at se hvor længe den holder :)

Nextnx (3) skrev:
Kan der være en sammenhæng ;-)

Det skal jeg absolut ikke kunne sige hehe :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login