mboost-dp1
Mangler du dremel tilbehør? (bare et tip)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Bare lige et tip til dem, der måske har ledt efter dremel tilbehør til en ok pris, ligesom jeg. Til lidt casemodding eller andre små ting hvor en stor vinkel sliber ikke kan bruges.
I Aldi har de ligenu en tilbehørs kasse med ALT muligt, en hel del skæreskiver osv, bor.. osv osv 500 dele.. til kun 180kr. (ville nok koste 1000, hvis det var original dremel). Kan også få dremel kopi(ligner virkelig min originale dremel maskine) med lidt tilbehør til 200.
/Mirk
I Aldi har de ligenu en tilbehørs kasse med ALT muligt, en hel del skæreskiver osv, bor.. osv osv 500 dele.. til kun 180kr. (ville nok koste 1000, hvis det var original dremel). Kan også få dremel kopi(ligner virkelig min originale dremel maskine) med lidt tilbehør til 200.
/Mirk
MiniatureZeus (2) skrev:Kan så fortælle, at maskinen fra Aldi ikke er verdens mest holdbare, dog fin til prisen.
Jeg er nu heller ikke synderligt imponeret over den første dremel jeg har haft fingrene i.
Jeg købte denne for 5 dage siden, og returnerede den igen 3 dage efter. Den holdt kun strømmen i 3-4 min. med 35k omdr.. Den blev meget meget varm, og til sidst kunne jeg ikke udskifte boret i den, da den var låst fuldstændig fast.
Jobbet den var blevet anbefalet til (Af en medarbejder i en B&Q) at udvide 7 huller fra ø30 mm. til ø32 mm. i en 2 mm. stål dør :-)
Jobbet blev til sidst klaret med denne dejlige maskine :-)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.