mboost-dp1

Ny Bærbar til Skole & Sims 3 (Skal kunne lejes)

Gå til bund
Gravatar #1 - sas-9
26. jun. 2009 19:55
Har brug for en ny computer b.la fordi den game kun har 35 GB (Sindsygt) og fordi den ikke kan Sims 3 (Som jeg vildt godt ville have)

Men da jeg ikke lige har mega mange penge, er jeg nød til at finde en sted der sælger bæbere + hvor man kan leje dem (Alstå betale et vist beløb hver måned.) Så er det meget svært at finde nogle.
Så derfor spørger jeg her om nogle kunne hjælpe mig med at finde en computer som kan klare disse krav:

Kan klare Sims 3
Er bærbar
Er ikke mega tung så jeg kan tage den med på Cykel, Bus & tog.
Koster ikke mere (eller deromkring) 6.000 Kr.
Kan lejes.

Håber i kan hjælpe
- Sascha
Gravatar #2 - siliankaas
26. jun. 2009 19:56
Det er ALT for dyrt at leje hos forhandlerne, tag et lån i banken, med mindre "den gamle" ikke vil låne dig lidt knapper...

EDIT: Læste lige "den gamle" som noget familie, hehe, men mit råd er fortsat at du låner penge i banken. :-)
Gravatar #3 - MiniatureZeus
26. jun. 2009 20:06
Hvis du har 6.000 kr. så ville jeg helt sikkert snuppe en Dell Studio 15 (dell koden er: N0053504) som er en super lækker bærbar til prisen. Den koster lige nu godt 5.300 kr. og for ca. 400 kr. ekstra kan du få en 500 GB harddisk i stedet for de standard 320 GB.. Så kommer du da ikke til at mange plads! :)

http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.as...

Mht. til sims, så tror jeg ikke den har nogle problemer med at trække skidtet, selvom den ikke helt lever op til system requirements, som siger en 2.4 GHz til vista.. Men what the hell, min kærestes 4-5 år gamle Dell Inspirion D520 kører The Sims 3 fint nok..

Gravatar #4 - sas-9
26. jun. 2009 20:23
Tak for linket det er måske noget jeg kunne bruge
Gravatar #5 - MiniatureZeus
26. jun. 2009 21:15
sas-9 (4) skrev:
Tak for linket det er måske noget jeg kunne bruge
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login