mboost-dp1

S/B: BioShock 2 og LittleBigPlanet, PS3

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
29. maj 2010 14:26
Hep!

Følgende spil byttes eller sælges:

BioShock 2
LittleBigPlanet

Begge spil er til PlayStation 3 og begge spil er ca. en måned gamle, og er begge i perfekt stand.
Jeg sælger, da de ikke rigtig falder inden for min interesse.

Jeg er som sagt interesseret i at bytte til følgende spil:
DIRT 2 (Nypris: 378 kr.)
GRID (Nypris: 99 kr.)
Grand Theft Auto 4 (Nypris: 149 kr.)
Battlefield : Bad Company 2 (Nypris: 285 kr.)
Red Dead Redemption (Nypris: 399 kr.)
(Alle nypriser er priser fra danske forhandlere inkl. fragt)
Andre spil kan også have interesse, hvis de falder inden for de ovenstående spil.
Jeg interesseret i evt. at lægge ekstra penge for et givent spil.

Kontakt mig også gerne, hvis du har nogle af ovenstående spil, som du er interesseret i at sælge

Jeg er også interesseret i at sælge ved ren handel:
• LittleBigPlanet: 200 kr.
(Baseret på, at det koster 250 kr. fra nyt hos f.eks. Elgiganten og 260 kr. hos Coolshop)
• BioShock 2 : 200 kr.
(Baseret på, at det koster 250 kr. fra ny hos f.eks. Elgiganten og Coolshop)

Kom dog endelig med grunde til, hvorfor jeg skal sælge det billigere, til netop dig!

Fragt
Ved byttehandel foretrækker jeg at mødes face2face, helst i København, alternativt i Køge eller Holbæk. Det sikrer, at vi begge kan tjekke kvaliteten på spillet.
Ved rent salg kan spillet enten afhentes i Valby (alternativt i Køge), så kan du selv tjekke kvaliteten.
Jeg kan dog også sagtens sende spillet/spillene. Dette vil ske med Post Danmark. (Prisen for at sende det, er 13,50 kr. ved køb af et spil og 19,50 kr. ved køb af begge spil, og er baseret på PostDKs priser for forsendelse i storbrev, uden forsikring og uden track/trace, inkl. kuvert)

Betaling
Ved handel bliver tingene først sendt, når jeg har modtaget pengene via bankoverførsel, eWire* el. PayPal*. Regn derfor med en forsendelsestid på ca. 3 hverdage fra du overføre pengene.
(* Koster 10 kr. ekstra pga. gebyr)
Ved køb af begge spil, er fragt gratis.

Kontakt
Jeg kan kontaktes her i tråden, via PM eller via email.

Det med småt...
Tingene er til salg på andre sites også. Jeg vil forsøge efter bedste overbevisning, at opdatere de forskellige sites så hurtigt som muligt med evt. spørgsmål og bud.
Jeg forbeholder mig retten til alt, heriblandt at sælge til andre en højestbydende og afbryde evt. salg.

(PS: Links på newz.dk har det med at fucke op, så kan være nogle af linksne ikke virker, hvilket jeg beklager.)

Mange hilsner
Daniel Bahn
Gravatar #2 - MiniatureZeus
29. maj 2010 15:22
Prisen for LittleBigPlanet er sat ned til 150 kr. pga. prisen via Pricerunner på Coolshop var forkert. Nyprisen er: http://www.coolshop.dk/catalog/product/54394-littl... 175 kr.
Spillet kan fås secondhand hos GameStop til 169 kr. (baseret ved selvsyn d. 28. juli 2010 i Valby)
Gravatar #4 - Nerq
29. maj 2010 16:57
MiniatureZeus (2) skrev:
(baseret ved selvsyn d. 28. juli 2010 i Valby)

You was in the future? :o
Gravatar #5 - MiniatureZeus
29. maj 2010 17:13
Nerq (4) skrev:
You was in the future? :o

he he, så den godt.. Men mente den 28. maj 2010, altså igår..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login