mboost-dp1
S: Billet til Jelling Musikfestival 2010
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Vil du gerne opleve nedenstående navne (og mange flere) live, men ikke har fået fat i en billet til årets Jelling Musikfestival, så læs nærmere her!
Thomas Holm
Elton John
Mew
Dúné
Dizzy Mizz Lizzy
Nephew
Pretty Maids
The Storm
Alphabeat
Medina
Magtens Korridorer
The Rumour Said Fire
Die Herren
Og mange flere ...
Billetterne har været udsolgt længe, så derfor er det nu du skal slå til hvis du skal sikre dig en plads til årets Jelling Musikfestival der løber af stablen d. 27-30 maj.
Pris: 1100 kr. inkl. gebyr.
Er du interesseret kan du kontakte min kollega Peter Vestergaard på 25 29 73 07 - han sidder klar ved telefonen. Der kan ikke bydes her i tråden, da jeg intet har med salget at gøre. Er der nogle spørgsmål kan I dog fyre løs de næste 2½ time, da jeg har mulighed for at kaste ting i hovedet af ham indtil vi har fri ;-)
Thomas Holm
Elton John
Mew
Dúné
Dizzy Mizz Lizzy
Nephew
Pretty Maids
The Storm
Alphabeat
Medina
Magtens Korridorer
The Rumour Said Fire
Die Herren
Og mange flere ...
Billetterne har været udsolgt længe, så derfor er det nu du skal slå til hvis du skal sikre dig en plads til årets Jelling Musikfestival der løber af stablen d. 27-30 maj.
Pris: 1100 kr. inkl. gebyr.
Er du interesseret kan du kontakte min kollega Peter Vestergaard på 25 29 73 07 - han sidder klar ved telefonen. Der kan ikke bydes her i tråden, da jeg intet har med salget at gøre. Er der nogle spørgsmål kan I dog fyre løs de næste 2½ time, da jeg har mulighed for at kaste ting i hovedet af ham indtil vi har fri ;-)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.