mboost-dp1

S: Hæve- / sænkebord, 1100 kr inkl lev. i kbh

Gå til bund
Gravatar #1 - milandt
30. jul. 2009 13:42
Stort elektrisk hæve/sænke-skrivebord sælges.

Dybde: 80cm midt på og 120cm i venstre side (se billede)
Bredde: 200cm
Højde: 60cm sænket og 120cm hævet.

Ca 1½ år gammelt. Meget pænt og velholdt på nær en enkelt skramme på bagsiden af bordet (se billede). Kabelbakke og holder til computer under bordet.

Levers i København for 1100 kr.

Se billeder på dba.dk:
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annoncei...

Gælder i dag og i morgen - herefter har jeg ikke mulighed for at levere det. Det kan ses i Hvidovre (ja, og du kan godt køre med tilbage).
Gravatar #2 - Bachy
30. jul. 2009 13:56
Hva med levering i Sønderborg ?

Ahh .. måske ikke alligevel, men fedt bord, og prisen virker meget rimelig, blot synd at det står i kjøffenhavnstrup, det er så typisk med alt der ser spændende og interessandt ud, det er aldrig i nærheden af hvor man bor :)

Nå, sorry for at spamme din salgtråd, jeg ville blot lige øffe over at det står i KBH ;(
Gravatar #3 - milandt
30. jul. 2009 17:07
Det gør ingen ting. Du er også velkommen til at komme fra Sønderborg og hente det - så kan vi endda finde ud af at slå lidt af prisen eftersom jeg slipper for besværet med at levere det.

Kom nu I andre - der må da være en af jer der skal have skiftet jeres IKEA klapbord ud med et rigtigt el hæve/sænkebord.
Gravatar #4 - KC
30. jul. 2009 17:16
Jeg er interesseret, men hvorfor sælges det?

Er der kvittering og virker det ellers?

Er det Ikea?
Gravatar #5 - milandt
30. jul. 2009 17:18
Fordi jeg på et tidspunkt selv skulle bruge 2 borde, og fandt en god handel hvor jeg kunne købe 6. Det gjorde jeg så og 3 af de 4 jeg ikke skulle bruge har jeg fået solgt. Dette er det sidste jeg har stående.

Det virker perfekt.

Jeg ved faktisk ikke hvilket fabrikat det er - men det er ikke IKEA.

Jeg kan lave en sagtens skrive dig en kvittering på det - men den oprindelige kvittering fra da det blev købt fra ny har jeg ikke.
Gravatar #6 - KC
30. jul. 2009 17:18
k, så garanti er der ikke meget tilbage af?
Gravatar #7 - milandt
30. jul. 2009 17:20
Det ville jeg ikke satse på.
Gravatar #8 - KC
30. jul. 2009 17:22
:)
Virker ret billigt, man kan sku ikke stole på folk der sælger ting så billigt... Hvad tid kan du være på Østerbro i morgen?
Gravatar #9 - milandt
30. jul. 2009 17:25
Hvis du kommer til Hvidovre og hjælper med at bære det ned fra 2. sal (det er ikke tungt) så kan jeg levere det til dig mellem 12 og 22. Så kan du også se det før du endeligt bestemmer dig.

Ellers skal det være om formiddagen omkring kl 10 da det er det eneste tidspunkt jeg har en der kan hjælpe mig med at bære det ned.

Hvis det øger troværdigheden er du velkommen til at betale en højere pris.
Gravatar #10 - KC
30. jul. 2009 17:29
k, check pm.

Jeg kan overkomme min mistænkelighed, så vi holder os til den satte pris.
Gravatar #11 - milandt
30. jul. 2009 17:38
Solgt
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login