mboost-dp1

S: HTC Touch Diamond - 10-07-2008

Gå til bund
Gravatar #1 - Bachy
11. maj 2009 20:46
Yess .. folkens, hvad kan man få for sådan en fisk, det er selv inkl alt det skrammel der nu måtte medfølge fra nyt, samt et styks kvitt.

Den befinder sig i 6400 Sønderborg, og jeg vil sige at budene lader jeg starte fra 800,- også lader vi den stå til salg frem til Onsdag kl 187, og højest bydende på davære tidspunkt scorer så en HTC Touch Diamond.

Jeg tager dog mine forbehold for at jeg synes prisen er fair, eller sælges den ikke :)
Gravatar #2 - cjoey
12. maj 2009 06:57
Jeg vil tro at du skal have et billede af den på, især aht. skrammer osv. Du kan nok forvente omkring 1000 kr.
Gravatar #3 - Bachy
13. maj 2009 14:17
Hmm .. skrammer og billeder, ja .. altså, jeg har da et fornuftigt kamera, så jeg kunne selvf kaste mig ud i at tage et billede af den, men det er blot så forbandet svært at se noget på sådanne billeder, idet HTC'en jo har en blank overflade :)

Nå, skrammer .. hmm ... Ved almindeligt kig er der ingen, drejer man den lidt i lyset, kommer der lidt små skrammer rundt om displayet, men så vidt jeg kan bedømme er der ingen skrammer, kun fedtede fingrer :)

Men for at tilfredsstille evt nysgerige, så kaster jeg mig ldit senere over at fotografere mobilen :)

Og hvad der angår vurderingen på 1000,- .. så passer den nok meget godt med hvad jeg satser på at kunne få for den, de fås godt nok dyrer på dba, men det rager mig en høstblomst, jeg skal blot have indhentet et tildskud til min næste mobil :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login