mboost-dp1

S: Kingston DataTraveler 410 - 32 GB - 500 kr.

Gå til bund
Gravatar #1 - Emil
19. jun. 2009 09:30
Hejsa

Grundet en fejl hos en af forhandlerne på EDBPriser, så solgte de nogle 32 GB USB-sticks til langt under normalpris, hvorfor jeg prøvede at bestille 4. Disse er nu kommet, og jeg har ikke det store at bruge dem til, da jeg i forvejen har et 32 GB-stick.

Der er tale om Kingston DataTraveler 410, som sagt på 32 GB. Emballagen er ubrudt, med undtagelse af én af dem, da jeg lige skulle sikre mig, at der rent faktisk kunne være 32 GB på dem (man har før hørt om kopisticks, der sælges som mere, end de rent fatkisk er på).

De sælges til 500 kr. stykket, hvilket er inkl. portoen.

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID...

Som det kan ses på EDBPriser, så er den billigste normalpris 782 kr. inkl. fragt, så der er lidt penge at spare.

Den billigste 32 GB discount-stick på EDBPriser koster 562 kr. inkl. fragt, så du sparer stadig ved at købe en ved mig :)

Der følger naturligvis kvittering med, som også giver 2 års reklamationsret (fra dags dato). Derudover giver Kingston selv 5 års "garanti" på deres produkt.
Gravatar #2 - Norrah
19. jun. 2009 10:23
Husk du skal angive skat for din fortjeneste *host [/buzzkill]
Gravatar #3 - chckedde
19. jun. 2009 20:44
Ha ha.. Jeg fik mig også et dejligt billigt 32 gb fra dustinhome.dk

Det er sgu utroligt de ikke har opdaget det, men hurra for automatiske systemer ;)
Gravatar #4 - XorpiZ
19. jun. 2009 20:47
Af ren nysgerrighed.. hvor meget gav du/i for dem?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login