mboost-dp1

S: Powerbook G4 12"

Gå til bund
Gravatar #1 - *Iceman
6. aug. 2009 13:24
Min kæreste Powerbook G4 begyndte her for nylig at lave sjove kliklyde, hvilket viste sig at være harddisken som var blevet træt.

Jeg har nu haft den skilt af, og fået pillet den gamle harddisk ud. En ny harddisk i samme størrelse koster omkring 400,- og kan nemt monteres. Mit spørgsmål går lidt på, om det kan betale sig. Vi har i mellemtiden købt en ny bærbar, så det er udelukkende med videresalg for øje.

Det drejer sig om model nr. A1104, hvilket vistnok er den sidste model revision af modellen som blev udgivet. Den har en 1.5 GHz cpu, men er lidt i tvivl om hvilket grafikkortet der er i.

http://en.wikipedia.org/wiki/PowerBook_G4

Den er købt i 2005 og har været en forelæsningscomputer, så den har nogle småridser i overfladen. (man kan se den har været med rundt i en taske) Der medfølger de orginale cder til geninstallation, en Tucano Second Skin Folder iB12" (sådan en neopren fætter)

Batteriet er blevet skiftet ud, under garantien pga. fabrikationsfejl og efterfølgende har vi købt en ny strømforsyning.

Kunne den have interesse for nogle og i så fald kunne jeg godt tænke mig nogle bud på hvad den skal koste. Jeg forbeholder mig selvfølgelig ret til ikke at sælge, hvis buddene er for lave.

Maskinen befinder sig i København
Gravatar #2 - Zombie Steve Jobs
6. aug. 2009 13:39
Din kærestes eller din kæreste Powerbook?

Tror, hvis du er meget heldig, at du kan få lidt over en tus, hvis du smider en ny hd i.

Jeg ville nok bare skifte den og så beholde computeren, imo kan man aldrig få for mange af dem. Det kan altid bruges til et eller andet sjovt.
Gravatar #3 - trylleklovn
6. aug. 2009 13:41
Har den samme model. mener det er et ati grafikkort med 64mb ram.
Gravatar #4 - *Iceman
6. aug. 2009 13:42
Hehe - skal lære at læse korrektur. Det er selvfølgelig min kærestes og hvis etiketten skal være helt korrekt er hun blevet min kone. Det er bare svært at vende sig til at sige.

Takker for feedbacken
Gravatar #5 - 3214N
9. aug. 2009 18:24
Skal man selv sætte en HD i, vil jeg sige du kan få 500 - 600 Kr. for den, men det er så også bare hvad jeg selv ville give, andre vil måske give mere.
Gravatar #6 - MiniatureZeus
17. aug. 2009 20:07
Behold den og brug den som pynt!
Gravatar #7 - 3214N
17. aug. 2009 20:14
Har du fundet ud af om du skal af med den?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login