mboost-dp1

S: The Legend of Zelda: Ocarina of Time

Gå til bund
Gravatar #1 - vandfarve
17. jan. 2010 14:44
Haves:
Det legendariske spil til Nintendo 64, The Legend of Zelda: Ocarina of Time, sælges nu af en dedikeret N64-fan.

Da jeg fik et tilbud, som jeg ikke kunne afslå, købte jeg tre spil – men jeg skal jo kun bruge ét af spillene, så de to resterende sættes nu til salg.

Søges:
Lige så dedikeret N64-fan eller person, der ønsker at overraske ens mand, bror eller onkel med et af det bedste spil i historien (Se evt. Metacritic). Det er et krav, at du vil passe og pleje spillet, som var det dit eget, og at det vil blive taget i brug ofte. Gåture og middagslure nu og da er også at foretrække.

Stand?
Ja, selvfølgelig! Nej, spøg til side, så virker spillene upåklageligt, mens boksene er en smule medtaget af deres brug.

HBO/Pris?
Begge spil kan få for enten 99 kroner enkeltvis eller 150 kroner samlet. Hvis du mener, at du har noget at bytte med, så sig endelig frem.

Andre informationer
- Måske?
- De sælges også andre steder
- Billeder kan sendes ved forespørgsel
- De befinder sig i 2000 Frb. eller 4600 Køge.
- Kan sendes på købers regning
- Jeg forbeholder mig retten til alt
Gravatar #2 - Slettet Bruger [3000667431]
17. jan. 2010 17:08
Ah shit ! jeg har nul penge.
Vil du bytte spillet for min søster?
Gravatar #3 - vandfarve
17. jan. 2010 17:20
SlettetBruger (2) skrev:
Ah shit ! jeg har nul penge.
Vil du bytte spillet for min søster?

Hvis hun er ubrugt, så ja...

Nej, spøg til side. Alt har næsten interesse, og hvis du først for penge i næste måned igen, kan jeg sagtens lægge et spil til side.
Gravatar #4 - Slettet Bruger [3000667431]
17. jan. 2010 17:28
Nah, har jo spillet på Wii.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login