mboost-dp1

S/V: Fujitsu-Siemens Amilo M1425 "bærbar"

Gå til bund
Gravatar #1 - Billy Blaze
3. maj 2010 09:37
Jeg har en gammel Fujitsu-Siemens Amilo M1425. Batteriet eller der hvor batteriet sidder i virker ikke og den skal derfor altid være sat til strøm. Derudover er den ret brugt. Skærmen og selve PCen fungerer dog og jeg havde tænkt mig at bruge den som mediecenter. Jeg har dog været så heldig at finde en bedre løsning og derfor står den til at ryge på loftet. Jeg tænkte dog at i stedet for at smide den på loftet kunne det være at jeg kunne få lidt for den.

Skærm: 15.4” (1280x800)
Gfx: ATI Mobility Radeon 9700
Chipset: Intel 855PM
CPU: Intel Pentium Pentium M 735 (1.7 GHz)
Ram: 1GB DDR SDRAM
Harddisk: 80GB seagate

Jeg fandt et datasheet hos Fujitsu-Siemens, hvor der står mere detaljeret specifications:
www.notebook.hu/download.cmt?id=241

Hvad tror i at jeg vil kunne få for den? Den skal som sagt være sat til strøm(strømforsyningen er selvfølgelig inkluderet) og der mangler en skrue i bunden. Den er også ret brugt. Jeg kan evt. smide et par billeder op af den senere. Der er en Windows XP cd-key med hvis det forhøjer dens værdi en smule...

Men altså, hvad tror i at jeg vil kunne få for den? For spørgsmålet er om det er besværet værd...
Gravatar #2 - 3214N
3. maj 2010 10:04
Prøv at se på f.eks. DBA.dk - hvad andre tager for noget lign.
Jeg vil skyde på at der kan du måske få 1000,- 1200,- Kr. for den. Med en god tekst og billeder kommer man langt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login