mboost-dp1

S: Wii m. 2 remotes

Gå til bund
Gravatar #1 - Bachy
29. jun. 2009 09:26
Ja, som sagt, jeg har en stortset ny Wii tilsalg, købte den for lidt over 14 dage siden hos SHG, og har egentlig lidt fortrudt jeg smed penge efter sådanne en fætter :)

Jeg kunne selvf have sendt den retur til SHG, men desværre er jeg af og til et lilel nølehovede, så inden jeg så mig om, rendte de 14 dages returret fra mig :)

Nå, men altså, den er just lidt over 14 dage gammel, brugt gangske få gange, jeg købte en ekstra remote til den i Mediamarkt i Flensborg, således at 2 mand nu kan spille samtiddig :)

Den kan blive din for 1500,- + evt forsendelse. Har det interresse, så skyd løs :)
Gravatar #2 - Zeales
29. jun. 2009 10:40
1000 kr, i så fald det er en pris du kan acceptere.

Der står i din profil du er fra Irland. Er det rigtigt da det godt kan komme til at koste lidt at få den sendt.
Gravatar #3 - Bachy
29. jun. 2009 11:32
1. 1000 kr er for lidt, beklager, den er knap lige over 14 dage gammel, og den allerbilligste pris du kan finde en wii til er lieg omkring de 1500, det er så med en remote :)

2. Jeg har ikke fået opdateret min profil tekst, men bare rolig, jeg er ikke i Irland længere, så det bliver evt alm. dansk fragt pris hehe

Men tak for dit bud, selvom det var lige rigeligt lavt :)

Også bør jeg måske lige nævne igen, at Wii'en befinder sig i 6400 Sønderborg :) og IKKE Irland :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login