mboost-dp1

S: Xbox 360 og PSP

Gå til bund
Gravatar #1 - kvaaen
2. mar. 2010 07:01
Har valgt at sælge min xbox 360 og min psp. Jeg får ingen af dem brugt overhovedt og ville hellere have nogle penge til et objektiv

Xbox'en er med 20 gb. 1 stk. trådløs controller. (den er uden hdmi men med component) Den virker upåklageligt. har aldrig haft nogle problemer med den. Har org. emballage. Men kvitt. er forsvundet i seneste flytning. kan af samme grund ikke huske hvornår den er købt. men tror ikke der er mere garanti på den. Det følger også 6 spil med.
The elder scrolls IV: Oblivion
Crash of the titans
Halo 3
Lost planet
Gears of war
Gears of war 2 Limited edition.
Har også en remote til den som kommer fra en gammel HP pc jeg havde. som af en eller anden grund kan bruges til den. så den ryger også med.
Pris 1100.-

Min psp er dog noget nyere. Jeg har fået den ombyttet i føtex herlev da der var noget galt med den første. I den forstand er der nu næsten 2 års garanti på den. Har bevis fra nordisk film. Den blev ombyttet d. 29/10-09
Har dog ikke org. emballage mere. Der følger oplader, batteri, 8 gb sony memory card og manual.
Der medfølger også spillet Resistance retribution som er ligeså nyt som konsollen.
pris 800

Hvis begge ting købes sammen kan der godt forhandles en samlet pris.
Jeg forbeholder mig retten til at sælge til den jeg vil, og ikke nødvendigvis højest eller først bydende.

Anders.
Billeder kan sendes. Også hvis der er noget specielt i vil se billeder af.
PM mig hvis det er.
Tingene kan afprøves/ses og røres ved i Rødovre.
Gravatar #2 - madeinrussia
3. mar. 2010 08:36
psp model ?
Gravatar #3 - kvaaen
3. mar. 2010 12:52
psp 3004 hedder den.
Gravatar #4 - kvaaen
5. mar. 2010 18:00
psp'en er solgt! Kom frisk med bud på xbox
Gravatar #5 - kvaaen
12. mar. 2010 12:18
ny pris på xbox!

800.-!

Kom frisk!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login