mboost-dp1
S: XFX Radeon HD 4890 1GB "xXx" GDDR5
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Sprit nyt, jeg fik det hjem , satte det til, og opdagede at min PSu var for lille :) .. vel, desværre snøvlede jeg lidt formeget, så jeg er lige akkurat for sent ude til at kunne benytte min returret, så nu prøver vi og se om der skulle være en herinde der er frisk på en god handel :)
Kortet er som sagt dette:
XFX Radeon HD 4890 1GB "xXx" GDDR5 PCI-Express 2.0, 2xDVI-I, HDMI, HDCP, 900MH
Og er købt hos komplett.dk og kostede mig 1.362,50 inkl fragt.
Den første der byder mig 1200,- + en 50,- i fragt, får kortet :)
Kortet er som sagt dette:
XFX Radeon HD 4890 1GB "xXx" GDDR5 PCI-Express 2.0, 2xDVI-I, HDMI, HDCP, 900MH
Og er købt hos komplett.dk og kostede mig 1.362,50 inkl fragt.
Den første der byder mig 1200,- + en 50,- i fragt, får kortet :)
det er godt nok vildt billigt! Hvis det ikke var fordi jeg havde et 3870(og er godt tilfreds) havde jeg købt det!
Ohh .. vel, nu trænger min profil til lidt afpudsning, jeg er flygtet tilbage til DK igen, inden ZiN nåede til Galway ;)
Så ved afhentnign foregår det i Jørgensgård, Sønderborg, Als, Sønderjylland, Danmark, Europa, Jorden, Solsystemet ...
Jeg kan sikkert også godt finde nogle gps koordinater, men jeg regner med at folk der kunne være interreseret i afhentnign ved hvor Sønderborg ligger ;)
Så ved afhentnign foregår det i Jørgensgård, Sønderborg, Als, Sønderjylland, Danmark, Europa, Jorden, Solsystemet ...
Jeg kan sikkert også godt finde nogle gps koordinater, men jeg regner med at folk der kunne være interreseret i afhentnign ved hvor Sønderborg ligger ;)
Bachy (7) skrev:[...] troede ellers ikke vikinger gik frivilligt til frisøren ;)
Ifølge min historielærer de sidste år i folkeskolen, så gik vikingerne faktisk meget op i deres hår... Og havde altid en kam med sig! :D
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.