mboost-dp1
Vurdering af HP Pavilion dv9000
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej.
Bærbaren er 3 år gammel her til september, har fået skiftet motherboard en enkelt gang grundet en fejl i grafikkortet, men ellers har den fungeret uden problemer.
De yderligere specifikationer er som følger;
AMD Turion 64 X2 TL-50 1,6 GHz.
1GB DDR2 RAM
nVidia GeForce Go 7600 256MB dedikeret. Op til 1024Mb delt.
80GB Harddisk.
17"
North Bridge : NVIDIA GeForce Go 6100 Revision A2
South Bridge : NVIDIA nForce 410/430 MCP Revision A2
Vægt: 2,4 kg (mener jeg)
Er lige blevet ringet op af en fyr fra Skive, som gerne vil købe den for 1800,- pp. Er i tvivl om det er en fair pris.
Hjælp modtages med glæde :)
Bærbaren er 3 år gammel her til september, har fået skiftet motherboard en enkelt gang grundet en fejl i grafikkortet, men ellers har den fungeret uden problemer.
De yderligere specifikationer er som følger;
AMD Turion 64 X2 TL-50 1,6 GHz.
1GB DDR2 RAM
nVidia GeForce Go 7600 256MB dedikeret. Op til 1024Mb delt.
80GB Harddisk.
17"
North Bridge : NVIDIA GeForce Go 6100 Revision A2
South Bridge : NVIDIA nForce 410/430 MCP Revision A2
Vægt: 2,4 kg (mener jeg)
Er lige blevet ringet op af en fyr fra Skive, som gerne vil købe den for 1800,- pp. Er i tvivl om det er en fair pris.
Hjælp modtages med glæde :)
Jeg ville uden tvivl sende den af sted for 2k.
Som det er med al elektronik, så falder bærbarer computere enormt hurtigt i værdi.
Du kan eventuelt give det et par dage, og se om der nogen, der vil byde lidt ekstra. Er du i pengenød er 1800 pp heller ikke dumt vil jeg mene.
Som det er med al elektronik, så falder bærbarer computere enormt hurtigt i værdi.
Du kan eventuelt give det et par dage, og se om der nogen, der vil byde lidt ekstra. Er du i pengenød er 1800 pp heller ikke dumt vil jeg mene.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.