mboost-dp1
Vurdering: MacBook 2.4 GHz (2008)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej,
Jeg vil gerne sælge min MacBook 2.4 GHz, da jeg har fået et større behov - og skal have indkøbt mig en MacBook Pro.
Det er 2.4 GHz versionen fra 2008, med backlight belyst tastatu og 2gb RAM. Den står fejl frit, uden nogen tegner på slid eller lign. Den er købt igennem Humac i December 2008. Så den er et halvt år gammel, og i perfekt stand mere eller mindre. Der er (selvfølgelig) MagSafe lader med.
Det er min første Mac, dog skal det siges at jeg har arbejdet med IT-faget i over 10 år, så den er ikke blevet mishandlet i nogen form. Den er blevet behandlet som sådan en nu-en-gang skal.
Billede 1
Billede 2
Billede 3
Billede 4
Jeg har stadig den orginale (pap)kasse og hvilke sager der nu var deri (og kvittering selvfølge også).
Hvad kan jeg få for sådan en fætter?
Med venlig hilsen
Thomas
Jeg vil gerne sælge min MacBook 2.4 GHz, da jeg har fået et større behov - og skal have indkøbt mig en MacBook Pro.
Det er 2.4 GHz versionen fra 2008, med backlight belyst tastatu og 2gb RAM. Den står fejl frit, uden nogen tegner på slid eller lign. Den er købt igennem Humac i December 2008. Så den er et halvt år gammel, og i perfekt stand mere eller mindre. Der er (selvfølgelig) MagSafe lader med.
Det er min første Mac, dog skal det siges at jeg har arbejdet med IT-faget i over 10 år, så den er ikke blevet mishandlet i nogen form. Den er blevet behandlet som sådan en nu-en-gang skal.
Billede 1
Billede 2
Billede 3
Billede 4
Jeg har stadig den orginale (pap)kasse og hvilke sager der nu var deri (og kvittering selvfølge også).
Hvad kan jeg få for sådan en fætter?
Med venlig hilsen
Thomas
MacBook'sne fra 2008 kommer kun i 13" (alt over det er MacBook Pro'er). Den koster lidt over 11k fra ny.
du skriver at du vil skifte til mbp..
har lige præcis sådan en tilsalg
http://newz.dk/forum/koeb-salg/macbook-pro-unibody...
10k hvis du er hurtig :)
har lige præcis sådan en tilsalg
http://newz.dk/forum/koeb-salg/macbook-pro-unibody...
10k hvis du er hurtig :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.