mboost-dp1
WoW account 80 Shaman
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej
Jeg sælger min acc. da jeg ikke kan finde tid til at spille mere.
4/5 tier 7,5 + en smule ulduar gear, fuld epic. epic flying mount selvfølgelig + det rare halloween heste mount og en masse andre mounts. på accountet er også en level 73 warrior + 42 druid og en masse andre low level chars.
Hvis intereseret så bare spørg løs eller kontakt mig på [email protected]
--
Jeg sælger min acc. da jeg ikke kan finde tid til at spille mere.
4/5 tier 7,5 + en smule ulduar gear, fuld epic. epic flying mount selvfølgelig + det rare halloween heste mount og en masse andre mounts. på accountet er også en level 73 warrior + 42 druid og en masse andre low level chars.
Hvis intereseret så bare spørg løs eller kontakt mig på [email protected]
--
shantri (4) skrev:#3
At gøre grin med andre, er en indikation på lavt selvværd
At rette på andre er en indikation på heftig menses
Har aldrig sagt at det er noget stor du der i toppen men jeg sælger mit account er der et problem med det?
chrsoeby (7) skrev:Har aldrig sagt at det er noget stor du der i toppen men jeg sælger mit account er der et problem med det?
Det store problem er vel, at det er et klart brud på Blizzards EULA, og køberen risikerer at blive snydt voldsomt. Men det mener du måske ikke er et problem? ;-)
Nej
for jeg har ikke i sinde at snyde nogen og mener ikke det er et problem at sælge/købe WoW accounts.
Men det er også "kun" min mening.
for jeg har ikke i sinde at snyde nogen og mener ikke det er et problem at sælge/købe WoW accounts.
Det undrer mig at der er så mange der prøver at sælge deres account her.
Gad hvide hvor mange der har fået solgt den igennem newz i forhold til hvor mange der har fået deres account spærret af samme grund.
Gad hvide hvor mange der har fået solgt den igennem newz i forhold til hvor mange der har fået deres account spærret af samme grund.
shantri (4) skrev:#3
Der hvor jeg ville hen med min kommentar var at det gear som han har er nærmest forældet efter den seneste patch hvor meget bedre gear kan skaffes på ingen tid.
Hvis jeg har lavt selvværd gør du det ikke bedre med din kommentar, og din kommentar går vel i bund og grund også ud på at udstille mig. Mange tak.
Stargate (6) skrev:BananTukan (5) skrev:shantri (4) skrev:#3
At rette på andre er en indikation på heftig menses
Jeps, men gør du ikke det samme. ?
Reglen er at man godt om rette dem der retter andre, uden selv at blive rettet.
"Liek stfu!" med al det dissen frem og tilbage, ingen af jer vinder alligevel - alle der retter andre for at rette folk er jo selv i samme boldgade i den her sammenhæng. Og nu er jeg selv med i klubben :P
Personligt er jeg egentligt for at sige det ærligt, pishamrende ligeglad, da det ikke kommer mig ved - og jeg fatter i øvrigt ikke jeg frivilligt læste noget som helst i WoW-acc salg.
Men det svar der, er det samme som at sige:
"Kan da godt være jeg har tunet min knallert til at køre 80, men jeg har ikke i sinde at køre nogen ned eller være til fare for andre. Men det er også "kun" min mening."
Du kan da ikke bare hæve dig over 'loven' (i det der tilfælde Blizzards EULA) fordi du mener det er i orden. Som sagt er jeg egentligt ligeglad, men synes bare ikke den der holdning er acceptabel - i hvert fald vil jeg bare gøre opmærksom på at min sammenligning med en knallert er meget relevant, og man kunne sagtens finde værre eksempler end en tunet knallert.
That's just not cricket!!
chrsoeby (9) skrev:Nej
Personligt er jeg egentligt for at sige det ærligt, pishamrende ligeglad, da det ikke kommer mig ved - og jeg fatter i øvrigt ikke jeg frivilligt læste noget som helst i WoW-acc salg.
Men det svar der, er det samme som at sige:
"Kan da godt være jeg har tunet min knallert til at køre 80, men jeg har ikke i sinde at køre nogen ned eller være til fare for andre. Men det er også "kun" min mening."
Du kan da ikke bare hæve dig over 'loven' (i det der tilfælde Blizzards EULA) fordi du mener det er i orden. Som sagt er jeg egentligt ligeglad, men synes bare ikke den der holdning er acceptabel - i hvert fald vil jeg bare gøre opmærksom på at min sammenligning med en knallert er meget relevant, og man kunne sagtens finde værre eksempler end en tunet knallert.
That's just not cricket!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.