mboost-dp1
100% CPU forbrug
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Min arbejdsstation (P3 300MHz, 128MB RAM, Windows XP), opfører sig sært, når den har været tændt i ca. 4-5 timer, den begynder at køre dårligt, alt går langsomt.
Hvis man åbner taskmanager, viser den et CPU forbrug på 100% konstant!!!
Da det er noget den først er begyndt på i mandags (15/4), tænkte jeg at det kunne være virus, men Sophos kan ikke finde noget, så er der nogen der har nogle bud???
Hvis man åbner taskmanager, viser den et CPU forbrug på 100% konstant!!!
Da det er noget den først er begyndt på i mandags (15/4), tænkte jeg at det kunne være virus, men Sophos kan ikke finde noget, så er der nogen der har nogle bud???
Ja det er en virus den hedder widows xp
begrundelse der er ikke noget i det system mere end 50% og for at få det tl at køre delvis kan man bruge 3 dage på at konfigurere det fordi der er såmange ting sol er sat otal iriterende op og mangler fra windows 2000 og nt.
begrundelse der er ikke noget i det system mere end 50% og for at få det tl at køre delvis kan man bruge 3 dage på at konfigurere det fordi der er såmange ting sol er sat otal iriterende op og mangler fra windows 2000 og nt.
kender ikke til problemet direkte, selvom jeg må være enig i at xp ikke altid fungerer optimalt. hvad jeg derimod kender er at min aktive eller idlesystemprocess (kan ikke huske det) æder al min cpu kraft,jeg ved ikke hvorfor eller til hvad og detplejer at holde op efter et stykke tid.
nå men mit forslag er at du evt kan åbne din taskmanager og se hvormeget cpu forbrug dine forskellige processor og derved finde ud af hvad der er skyld i det og så evt fjerne det, hvis det er det ovennævnte så aner jeg ikke hvad man skal gøre beklager.
just a comment
nå men mit forslag er at du evt kan åbne din taskmanager og se hvormeget cpu forbrug dine forskellige processor og derved finde ud af hvad der er skyld i det og så evt fjerne det, hvis det er det ovennævnte så aner jeg ikke hvad man skal gøre beklager.
just a comment
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.