mboost-dp1

Adsl problemer med TDC

Gå til bund
Gravatar #1 - Azjo
17. aug. 2005 17:58
Det startede med at det gamle adsl modem så "pludselig" døde i sidste uge. (det er så min moars internet ;) )
Så hun fik at vide hun kun skulle komme med den store box og smide den lille ud (!?!??!)

Fik så det nye modem (anden type, lidt nyere)og her kommer problemet, det Trebenede telefonstik som er med i pakken har IKKE 3-benet hul så de andre kan stik kan komme med.
Hotline sagde så jeg skulle tage ud og få den skiftet... og de sagde "()=/¤)"¤" at de kunne de ikke fordi det ville koste dem penge ??????
Jeg nægter at tro på jeg skal betale for en fejl som TDC har lavet.

TDC butikkerne kører deres eget men de er da stadig under TDC og kan få nyt udstyr gratis regner jeg med.
Er det ikke forkert af dem at sige nej?
Er virkelig pissed off nu, kan virkelig ikke fatte de er sådan over for kunder.

Håber der er en TDC kyndig eller andre der kan give mig lidt hjælp her til hvad jeg skal gøre.
Egentlig vil jeg bare forlange at få noget gratis support for min mor har stadig den der ISDN ting og jeg fatter slet ikke hvorfor den dog er nødvendig nu hun har ADSL :/
Gravatar #2 - buch
17. aug. 2005 18:08
ring til kundeservice, de plejer at være ret flinke til at kvitte noget af regningen, når sådanne fejl sker:)
Gravatar #3 - Azjo
17. aug. 2005 18:11
Er gjort.
Fik en "ja det ved jeg ikke jeg sender dig videre" ;)
Uheldigvis fik jeg ikke fat i hans navn for han gad tydeligvis ikke. Skal snakke med butikschefen i den lokale TDC i morgen så vi må se.
Vil nu stadig være glad for nogle råd fra en TDC-kyndig eller noget :)
evt. kan jeg jo få bedre service her om noget.
Gravatar #4 - buch
17. aug. 2005 18:22
så må du en tur i butikken og stå og råbe derinde, det virker (næsten) altid, spørg bare the-lone-gunman :)

råb at det med det koster butikken penge, det må de fandme selv ordne med tdc, du skal bare ha dine ting og det skal være nu!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login