mboost-dp1

ATI radeon "opdaterede" drivere

Gå til bund
Gravatar #1 - horza
30. maj 2002 15:22
I fordums tid investerede jeg i et ATI redeon 64 MB DRR kort. Og det virker sådan set fint nok (99 fps i counter-strike). Men på det sidste har jeg oplevet nogle underlige ting. Jeg har kørt med den originale driver jeg fik med kortet altid.

Men for et par måneder siden begyndte jeg at prøve at opdatere den. jeg har forsøgt mig med disse opdaterede versioner:

4-13-9021.
4-13-9026
4-13-9031 (den nyeste)

Og hver gang er resultatet det samme, mine fps i CS falder drastisk (40-50 stykker) men ydelsen ifølge 3dmark2001 bliver næsten fordoblet. Og fornyligt har jeg også sammenlignet ydelse i SOFII, hvor den nye driver også klarer sig langt bedre end den gamle.

Nogen der kan få høj ydelse i CS og SOFII med den samme driver, der kan hjælpe ? Jeg kører forresten win98SE og directx 8.1, på en 900 MHz maskine med 320 MB RAM
Gravatar #2 - Gruesome
30. maj 2002 17:14
Kan evt være fordi CS binder sig til de 60 fps... Prøv at lav en "timerefresh" (uden "" serføli) i console og så hvor mange fps du får der... Hvis det er over de 60 så skal du se at det nok er der for :)
Gravatar #3 - horza
30. maj 2002 20:53
Jeg forstår ikke hvad du mener. Jeg har jo 99 fps med de gamle drivere, og ændrer ikke ved CS' opsætning, kun driver versionen til gfx kortet.

Og hvad gør timerefresh lige præcis ?
Gravatar #4 - Gruesome
1. jun. 2002 00:20
Der er en bug i CS med Nvidia kort ihvertfald der gør at CS ikke kan vise mere end 60 FPS. En timerefresh laver en 360 vending der tæller FPS... Så kan du ihvertfald se om den trækker nogen FPS eller om der ER noget i vejen... Et fix til det kan jeg ikke gi' dig...
Gravatar #5 - UlleBullen
2. jun. 2002 15:51
et lille forslag, har du prøvet at køre den patch der hedder ati-fix til cs... den kunne måske hjælpe lidt på dit problem... det er bare et forslag
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login