mboost-dp1
BenQ projector låst med adgangskode??
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hey.
Jeg har en BENQ PB8260 med trådløst netværk.
Jeg kan ikke komme ind og ændre oplysningerne i netværksopsætningen, så den kan samarbejde med mit normale trådløse netværk.
Man kan koble op på ip adressen som den har gennem ad-hoc netværk, og logge sig på med IE, den har så en admin login, som hvor man kan ændre netværksopsætningen, men den kode vil BENQ ikke give mig??
Kan det passe?
Med venlig hilsen
Simon
Jeg har en BENQ PB8260 med trådløst netværk.
Jeg kan ikke komme ind og ændre oplysningerne i netværksopsætningen, så den kan samarbejde med mit normale trådløse netværk.
Man kan koble op på ip adressen som den har gennem ad-hoc netværk, og logge sig på med IE, den har så en admin login, som hvor man kan ændre netværksopsætningen, men den kode vil BENQ ikke give mig??
Kan det passe?
Med venlig hilsen
Simon
user: admin
pass: 1234 eller 9999 sån noget
det står garanteret i din manual et eller andet obskurt sted, grunden til BenQ ikke vil oplyse den er formodentligt at de mistænker dig for at have stjålet den, hvis du havde købt den så havde du jo manualen og se koden i.
pass: 1234 eller 9999 sån noget
det står garanteret i din manual et eller andet obskurt sted, grunden til BenQ ikke vil oplyse den er formodentligt at de mistænker dig for at have stjålet den, hvis du havde købt den så havde du jo manualen og se koden i.
Jeg har prøvet de mest gængse koder.
Det står ikke i manualen eller et andet obskurt sted, BenQ giver den ikke ud.
Men siger tak for hjælpen anyway.
Nogen der kender et godt makro værktøj der kan kobles op på en database til indskrivning af password?
bruger er administrator og pass er det der mangler.
-Simon
Det står ikke i manualen eller et andet obskurt sted, BenQ giver den ikke ud.
Men siger tak for hjælpen anyway.
Nogen der kender et godt makro værktøj der kan kobles op på en database til indskrivning af password?
bruger er administrator og pass er det der mangler.
-Simon
http://benq.dk/serviceandsupport/library.cfm?ac=1&...
LOL
Du må ikke rette i netværkindstillingerne fordi du kan risikere at ødelægge projectoren.
Problemet er nok at hvis du får lavet en indstilling i netkortet der gør at du ikke kan komme i kontakt med den, så er du på herrens mark.
LOL
Du må ikke rette i netværkindstillingerne fordi du kan risikere at ødelægge projectoren.
Problemet er nok at hvis du får lavet en indstilling i netkortet der gør at du ikke kan komme i kontakt med den, så er du på herrens mark.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.