mboost-dp1

BF 2142 opdatering ? ?

Gå til bund
Gravatar #1 - Kurtegon
31. okt. 2006 15:15
Hey

Jeg har købt BF 2142 for nylig, men der er nogle problemer med det.
1. Jeg kan ikke opdatere spillet, så jeg kan komme til at spille på nettet. Jeg har prøvet at downloade patchen via EA downloaderen som de anbefaler og jeg har prøvet at downloade den manuelt fra BF 2142's hjemmeside, men hver gang jeg prøver at opdatere siger den at den ikke kan finde installationsmappen... hvad kan der lige gøres ved det?

Det andet mysterie er at jeg ikke kan komme til at afinstallere spillet. Hver gang jeg trykker afinstaller blinker skærmen meget hurtigt, og så er afinstallation åbenbart annuleret eller sådan noget. Hvad kan det være galt der?

Jeg har skrevet ind til EA mht. opdateringen og de er kommet frem til at der er rod i registreringsdatabasen og at jeg skal finde et program, men jeg ved ikke hvordan jeg skal lede efter det, da jeg ikke kender nogen programmer til sådan noget.

Er der nogen der ved hvad der er galt ? eller kender et program der kan ordne registreringsdatabasen.. ?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
31. okt. 2006 17:28
lige et sidespring:
Hvor godt eller dårligt er BF2142 iforhold til BF2? er det værd at "opdatere"
/offtopic
Gravatar #3 - Kurtegon
31. okt. 2006 17:39
ved ikke, for har ikke spillet det endnu..
Gravatar #4 - MiniatureZeus
31. okt. 2006 19:25
hehe nå ja kunne jo godt være at du havde prøvet singleplayer delen ^^
---
Nå men har du prøvet at starte op i Fejlsikret tilstand (tryk F8 når du starter computeren op og vælg så "Fejlsikret tilstand" evt med netværksmuligheder) og prøv så at slette det derfra...
Det hjælper ikke bare at slette alle EA mapper du har på din pc, da der someregel ligger nogle DLL filer rundt omkring som ik lige kan findes...

(det er vel Windows XP du kører ikke?)
Gravatar #5 - Kurtegon
31. okt. 2006 19:42
(jo det er :P)

Okay tak, vil jeg prøve..
Gravatar #6 - Kurtegon
31. okt. 2006 20:44
Jeg har nu prøvet i fejlsikker tilstand men jeg kan stadig ikke afinstallere det. Nogen der har et andet forslag?
Gravatar #7 - kinaholm
31. okt. 2006 21:53
hmm, geninstaller det bare i samme mappe, evt. gå direkte ind på DVD'en og kør setup filen og vælg enten Install eller Repair.
Gætter ikke på den kan køre repair.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login