mboost-dp1

bios (hjælp)

Gå til bund
Gravatar #1 - pokana
5. jan. 2004 20:38
hey er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får en ny bios for min bios er så gammel at man ikke kan clokke min pc derfra min pc er næsten 2 år det er en amd athlon xp prossecer 1800 MhZ håber der er nogen der kan hjælpe mig for min pc har det ikke for godt for tiden
Gravatar #2 - Bubel
6. jan. 2004 10:37
Du går ind på bundkortproducentens hjemmeside og finder download sektionen. Derefter finder du dit bundkort og finder den nyeste bios der ikke er en beta, henter den og programmet til at installere den (Flash eller Aflash).
Husk at læse vejledningen grundigt igennem.

2 ting du skal huske er.
1. Producenten og forhandleren hæfter ikke for fejl ved flashing, så sker der noget uventet og du ikke kan få din bios til at virke bagefter er det bare ærgerligt.
2. Det er ikke sikkert at det hjælper på dit problem med at overclokke din cpu.
Gravatar #3 - Deternal
6. jan. 2004 13:00
Check releasenotes for den bios du flasher med og se om det hjælper med den, og checker producentens cpu compatibility chart.

Bemærk at de fleste motherboards der supporter thoroughbreed kan klare thorton cpu'er - om end det ikke er givet at de gør det.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login