mboost-dp1

Boot problemer

Gå til bund
Gravatar #1 - Cyrack
25. maj 2004 23:12
Heya!
Jeg har et major problem med min PC, jeg kan ikke boote win xp cden i mit cdrom drev. Gentoo gaar fint igennem, mens XP crasher liger efter den indlaeser driverne til NTFS (sort skaerm). Da jeg ikke har adgang til en anden XP cd paa nuvaerende tidspunkt ville et par ideer vaere velkomne!
Jeg har taenkt paa om man kan kopiere hele cden ned paa en hdd (med bootsektor og det hele) og saa bede til vejrguderne?
Gravatar #2 - Cyrack
26. maj 2004 00:27
Nevermind...
Gravatar #3 - steinmann
26. maj 2004 07:34
Jeg har en gammel olivetti echos P120E lap top som jeg ikke kan få til at boote op.
Hvordan kommer jeg ind og ændre bios så den opstarter på mit A drev. Har søgt nu mange steder på nettet uden at kunne finde relevante oplysninger.
Er der noger derude kan komme med en løsning ville jeg blive glad.
Gravatar #4 - POHF_Monty
26. aug. 2004 07:24
hvis du har problemmer med NTFS SÅ prøv at installere FAT 32 istedet for og se om de hjælper´.. og hvis det ikke gør det så kan du jo kopiere din windows cd over på din hdd og så lave en boot.ini fil hvor der står den genvej på din hdd hvor du har lagt filerne på din hdd

ps. husk at lave en win 98 bootdisk.. www.bootdisk.com
der kan du dl all muglige bootdiske og så bare gå i dog og se om der ligger de filer i NTFS mappen eller om de er defekte
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login