mboost-dp1
Compaq Contura 430c - prob. med tændingsmekanisme
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Compaq Contura 430c - prob. med tændingsmekanismeJeg har en gammel bærbar Compaq Contura 430c som til tider ikke vil tænde.. Dette gør sig gældende selvom der er tilsluttet til el-nettet(ac-adapter) eller selvom der sidder et batteri i maskinen...
Somme tider tænder den uden problemer, og når den først er tændt, kører den fino fino, indtil næste gang den skal tændes.. Og det har ikke noget at gøre med om batteriet er ladt op, det har jeg forsøgt 1000 gange.. (og ac-adapteren sidder jo også tilsluttet)
Jeg har forestillinger om det måske er batteriet der er for gammelt, og derfor giver ustabil drift (PC'en er fra '96)..
Jeg håber nogen kan give mig en ide om, jeg skal ud og købe et nyt batteri, eller om der er andre løsninger..
-På forhånd Tak.
Mvh.
Lars
Somme tider tænder den uden problemer, og når den først er tændt, kører den fino fino, indtil næste gang den skal tændes.. Og det har ikke noget at gøre med om batteriet er ladt op, det har jeg forsøgt 1000 gange.. (og ac-adapteren sidder jo også tilsluttet)
Jeg har forestillinger om det måske er batteriet der er for gammelt, og derfor giver ustabil drift (PC'en er fra '96)..
Jeg håber nogen kan give mig en ide om, jeg skal ud og købe et nyt batteri, eller om der er andre løsninger..
-På forhånd Tak.
Mvh.
Lars
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.