mboost-dp1
Compaq Persario 7000 problemer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej!
Jeg har lige lille problem med en Compaq 7000.
Specs er:
396 SD RAM
Geforce2 Pro 32mb
Pentium3 800mhz
30 Gb Seagate
<STRONG>Windows XP Pro</STRONG>
<STRONG></STRONG>
System er sat med 3 brugere: 2x normal user & 1x Administrator. Man kan sidde ved den i ca 5 min derefter går den kold og kan ik starte i 30-40 min bagefter. Jeg tror i starten det var pga. CPU og kølepasta men puttede noget nyt på og den gør stadig det samme...
Nogen der har været udsat for det samme?
På forhånd tak
/McNasty
Jeg har lige lille problem med en Compaq 7000.
Specs er:
396 SD RAM
Geforce2 Pro 32mb
Pentium3 800mhz
30 Gb Seagate
<STRONG>Windows XP Pro</STRONG>
<STRONG></STRONG>
System er sat med 3 brugere: 2x normal user & 1x Administrator. Man kan sidde ved den i ca 5 min derefter går den kold og kan ik starte i 30-40 min bagefter. Jeg tror i starten det var pga. CPU og kølepasta men puttede noget nyt på og den gør stadig det samme...
Nogen der har været udsat for det samme?
På forhånd tak
/McNasty
Ram stang, Grafik kort, Netkort.. Jeg har sågar været udsat for (3 gange) at et internt modem forhindrede en Presario i at starte op.
Det kan være hvadsomhelst, så start i den ene ende, pil en enhed ud, test maskinen. Jeg er mest tilbøjelig til at skyde skylde på ramen.
Det kan være hvadsomhelst, så start i den ene ende, pil en enhed ud, test maskinen. Jeg er mest tilbøjelig til at skyde skylde på ramen.
Hmm... lyder som et problem med en løs forbindelse et eller andet sted, da den først liver op efter en ½ time, som sagt tidligere: pil alle endheder ud, og sæt dem i en af gangen. Hvis den stadig fryser med (næsten) alt udskiftet, tjek CPU og RAM i en anden computer, hvis det fortsætter er det nok MB eller din strømforsyning.
Prøv evt. først med et andet OS, fx. win9x eller Linux-on-a-disk, hvis disse dør må det naturligvis være en HW fejl...
Prøv evt. først med et andet OS, fx. win9x eller Linux-on-a-disk, hvis disse dør må det naturligvis være en HW fejl...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.