mboost-dp1
Compaq Proliant 800 (P2 350) jumper problem
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Heys..
Er der nogle herinde der ved hvad default jumper settings er i ovenstående satan, for et fjols herude flyttede den uden at sikre sig at alt sad ordentligt fast, så nu står jeg med 1 stk jumper i hånden og en server der ikke vil give mig et skærmbillede.
Starter den og der sker nada, hjææææælp!
Er der nogle herinde der ved hvad default jumper settings er i ovenstående satan, for et fjols herude flyttede den uden at sikre sig at alt sad ordentligt fast, så nu står jeg med 1 stk jumper i hånden og en server der ikke vil give mig et skærmbillede.
Starter den og der sker nada, hjææææælp!
hhmm... kan ikke la være, men er man ikke også lidt af et ..., hvis man ikke gemmer den originale dokumentation til en server?
Nå, fandt efter ca. 2 minutters søgning på compaq.com denne .pdf:
http://h200002.www2.hp.com/bc/docs/support/UCR/Sup...
Hvis ikke det er den rigtige, så ring til Compaq. Lidt nemmere end at vente på svar fra en eller anden tilfældig her på newz.dk...
Tlf.: 70117700
Nå, fandt efter ca. 2 minutters søgning på compaq.com denne .pdf:
http://h200002.www2.hp.com/bc/docs/support/UCR/Sup...
Hvis ikke det er den rigtige, så ring til Compaq. Lidt nemmere end at vente på svar fra en eller anden tilfældig her på newz.dk...
Tlf.: 70117700
Joeh, det er man da, men den er foræret til skolen kvit og frit, og så skal man altså være et skarn hvis man bitcher over manglende dokumentation ;)
Takker for info, dog er det samme info som jeg selv har fundet frem til, beskriver ikke jumperne på boardet og deres funktion.. Prøver at ringe til Compaq istedet :)
Takker for info, dog er det samme info som jeg selv har fundet frem til, beskriver ikke jumperne på boardet og deres funktion.. Prøver at ringe til Compaq istedet :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.