mboost-dp1

Counter-strike ping problem...

Gå til bund
Gravatar #1 - Mifan
8. jun. 2002 22:19
Vil lige høre om nogen her kan hjælpe med et problem.
Jeg har en ven som spiller Counter-strike dagligt.Inden for de sidste 14 dage er hans ping røget fuldstændigi vejret. Han har før ligget omkring 30, nu sniger den sig oppå mellem 100 og 2000 (ja, 2k).Han har stofanet, hvilket man til at begynde med godt kunnegive skylden. Men nu har vi netop siddet og spillet 2 mandpå hans forbindelse. Jeg har en ganske normal ping 20-30, mens han stadig ligger på mellem 100 og 1000.Inde imellem starter den ganske normalt, men efter 20-30 minutter er den helt gal igen.Han har ingen programmer kørende i baggrunden, har forsøgtat geninstallere windows XP. Har også forsøgt med en andenwindows (ME) og problemet er det samme.Han har netop forsøgt at skifte netkort, også uden resultat, og så gav jeg altså op....
Er der nogen som har et forslag???
~Mifan~
Gravatar #2 - Menkhaf
12. jun. 2002 07:52
Det der oftest er problemet er at den version af CS han har, er en version han har taget fra en ven omkring BETA 6.5 og så opdateret gang på gang... det smadrer HL... såe... sig han skal købe sin egen CD og hent den nyeste version af HL og CS (vent lige til i aften hvor CS 1.5 kommer)... småkage !
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login