mboost-dp1
CTRL problem
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej.
Nogen gange "leger" min computer at den holder Control tasten nede og gør at jeg ikke kan udføre en række kommandoer og ting og sager. Er det noget som andre har været ude for og evt. har en løsning til?
Mvh.
Søren Malling
Nogen gange "leger" min computer at den holder Control tasten nede og gør at jeg ikke kan udføre en række kommandoer og ting og sager. Er det noget som andre har været ude for og evt. har en løsning til?
Mvh.
Søren Malling
Sker det ikke for alle ind imellem ?
Giv Ctrl en gang taesk
<tap><tap><tap><tap><tap><tap><tap><tap>*smock*
saa er den god igen ....
Giv Ctrl en gang taesk
<tap><tap><tap><tap><tap><tap><tap><tap>*smock*
saa er den god igen ....
Hvis du bruger Windows kan det også være du har fået slået handikap support til.
Kig i dit kontrol panel under "Accessability Options" (Jeg ved ikke lige hvad det hedder på en dansk Windows) og se så om der er sat kryds i nogen af de tre optioner. Har du ikke brug for handikap support, skal der ikke være kryds i nogen af de fire optioner.
Kig i dit kontrol panel under "Accessability Options" (Jeg ved ikke lige hvad det hedder på en dansk Windows) og se så om der er sat kryds i nogen af de tre optioner. Har du ikke brug for handikap support, skal der ikke være kryds i nogen af de fire optioner.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.