mboost-dp1

CTRL problem

Gå til bund
Gravatar #1 - quimby
9. mar. 2005 20:31
Hej.

Nogen gange "leger" min computer at den holder Control tasten nede og gør at jeg ikke kan udføre en række kommandoer og ting og sager. Er det noget som andre har været ude for og evt. har en løsning til?

Mvh.

Søren Malling
Gravatar #2 - carb
9. mar. 2005 20:34
Vend tastaturet på hovedet, og ryst det grundigt.
Gravatar #3 - amokk
9. mar. 2005 21:23
Er du sikker på at det er tastaturet der laver fejl, og ikke bare dit OS som "glemmer" at du har sluppet den?

hvis du trykker på den igen, skulle den gerne fatte at den ik er trykket ned mere.. Hvis dette ikke virker, ja så er dit tastatur nok fucked
Gravatar #4 - west
10. mar. 2005 08:35
Sker det ikke for alle ind imellem ?

Giv Ctrl en gang taesk

<tap><tap><tap><tap><tap><tap><tap><tap>*smock*

saa er den god igen ....
Gravatar #5 - Mort
10. mar. 2005 08:37
Hvis du bruger Windows kan det også være du har fået slået handikap support til.

Kig i dit kontrol panel under "Accessability Options" (Jeg ved ikke lige hvad det hedder på en dansk Windows) og se så om der er sat kryds i nogen af de tre optioner. Har du ikke brug for handikap support, skal der ikke være kryds i nogen af de fire optioner.
Gravatar #6 - wizax
10. mar. 2005 14:08
Hvis det er et trådløst keyboard, kan det betale sig snart at skifte batterierne :-)

Jeg har oplevet at hvis man kører Net-Op/PcAnywhere kan keyboardet gå lidt i banan....
Gravatar #7 - Mort
18. mar. 2005 23:53
Var der noget af det som hjalp ?
Gravatar #8 - quimby
22. mar. 2005 22:04
Desværre ikke... :( Men tror jeg har fået det kvalt da jeg genstartede min computer
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login