mboost-dp1

Dårlig karma?

Gå til bund
Gravatar #1 - air-ml
24. jun. 2007 10:44
Jeg ved godt at det ikke er relevant endnu, da jeg ikke har udtjent mine 2 måneder ;), men jeg hader bare når der er noget jeg ikke forstår.

Jeg er har skrevet 2 indlæg hvoraf det ene ikke er rated og det andet er rated til henholdsvis interessant og sjov, med interessant som dominerende 'karakter'.

Jeg har 'dårlig' karma, nogen der kan forklare hvad jeg kan have gjort 'forkert'?

En søgning på 'karma' i supportforum gav ingen svar, så jeg håber det er ok at oprette en tråd.

på forhånd tak
Gravatar #2 - Azuria
24. jun. 2007 10:46
Her står din karma til at være Neutral.
Gravatar #3 - kinaholm
24. jun. 2007 10:46
ja, det er også det jeg ser ?
Gravatar #4 - MiniatureZeus
24. jun. 2007 10:47
se her
men din karma er altså normal nu...
Gravatar #5 - air-ml
24. jun. 2007 10:50
Jeg har læst info og faq og ja kan godt se at når man går ind på min brugerprofil udefra har jeg neutral.
Der hvor jeg så at jeg havde dårlig karma er i mine indstillinger.
Udsnit følger:

Theme: Klassisk blå
Nyheds filter:

Ret forum indstillinger

Rating: Neutral, Informativ, Interessant, Sjov, Relevant, Gentagelse, Irrelevant, Flamebait
Vis gæste indlæg: Ja
Vis tomme indlæg på forumlisten: Ja
Vis signaturer i forum: Ja
Gravatar #6 - trylleklovn
24. jun. 2007 10:51
Det er indstillingen, hvor du vælger hvor lav karma folk skal have som du stadig vil se i forumet.

Hvis du vælger f.eks. god, så vil posts fra folk, der har dårligere karma blive collapsed.

Din karma står ude til høje side, når du trykker på dit brugernavn til venstre.
Gravatar #7 - air-ml
24. jun. 2007 10:53
Det kan ikke udelukkes, at jeg ser lidt flov ud nu.
Mange tak for de gode svar og fortsat god søndag!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login