mboost-dp1
dvd kopiering og konventering
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
hvordan kopierer jeg mine dvd-film ned på min hdd for ønsker at se mine film på min comp men jeg kan ikke rigtigg finde ud af at få lyd eller film med ned nogen film kan jeg kun få vidio og ingen lyd eller omvendt nogen der kender et program så jeg kan få det hele med? og så har jeg en film jeg gerne vil brænde som vcd eller svcd men jeg kan ikke brænde filen fordi det er et forkert format den ligger i så nogen der kan stikke mig et program til at konventere film i? og et sidste ønske et lyd konventerings program og alt sammen skal være freeware eller så skal det kunne knækkes programmet så det bliver "freeware"
jeg har en film hvor jeg kan høre lyden men ikke se noget billede kan du sige præsist hvilket prg. jeg skal bruge ?
jeg har en fil der hedder følgende: Scooby.Doo.(2002).DivX og der er mange afspillere der ikke kan afspille filen media player kan dog godt afspille lyden derfra men ikke noget billede jeg gætter på at jeg skal konventere min film om til avi ik? og der kommer problemet så jeg skal ha en gratis program der kan konventere min fil kan du også fikse det?
Hjælp aldrig pokana, for selv efter at have svaret 4 gange på det samme ?, nægter han at bruge svaret. lol (sorry dude, men den er du sku selv ude om)
ja har fattet Doom9 men det hjælper mig jo ikke at stikke mig et link jeg skal jo vide hvilke prg. jeg skal bruge...-->
ok pokana, lad mig skære ud i pap hvorfor folk ikke kan lide dig :
1. du bruger aldrig komma/punktum eller linjeskift
2. et af dine første spørgsmål her på newz, omhandlede at du ville have en ulovlig CD-Key til windows, det er ikke velset her på newz, da dette er en nyhedsside som vi er mange der gerne vil have at den bliver ved med eksistere, og det vil den ikke gøre, hvis det er fyldt med henvisninger til div. ulovligheder.
jeg kan ud fra din profil se at du stadig er meget ung (14 år) så du er lidt undskyldt, men prøv at forstå dette :
newz henvender sig til nørder, og definationen på en nørd på newz er følgende : en person som har arbejdet med computere eller ligende i en del år, og som har en grundlæggende viden inden for dette felt. dette stadie er du ikke nået endnu, så mit bedste råd til dig er at finde en anden side til dine spørgsmål, evt. www.experten.dk
med hensyn til din væremåde kan jeg kun sige følgende : du får det hårdt den dag du selv skal betale for alt dit software, for tro mig, sådan som du ter dig, så skal BSA/AGP nok finde dig en dag. et andet bevis på at du ikke hører hjemme newz, er dette :
du har fået anvist en hjemmeside med løsningen på dit spørgsmål, og du har ikke forstået at finde de oplysninger du har brug for, dette ville en newz-nørd have gjort på max ca 5. sec., da det bare er at trykke på guides i venstre hjørne, og derefter Format Conversion.
så gør os alle en tjeneste, vælg et andet forum, og kom tilbage når du har fået noget mere erfaring, og mere pli, samt lært at sætte nogle kommaer og punktummer.
/me out
1. du bruger aldrig komma/punktum eller linjeskift
2. et af dine første spørgsmål her på newz, omhandlede at du ville have en ulovlig CD-Key til windows, det er ikke velset her på newz, da dette er en nyhedsside som vi er mange der gerne vil have at den bliver ved med eksistere, og det vil den ikke gøre, hvis det er fyldt med henvisninger til div. ulovligheder.
jeg kan ud fra din profil se at du stadig er meget ung (14 år) så du er lidt undskyldt, men prøv at forstå dette :
newz henvender sig til nørder, og definationen på en nørd på newz er følgende : en person som har arbejdet med computere eller ligende i en del år, og som har en grundlæggende viden inden for dette felt. dette stadie er du ikke nået endnu, så mit bedste råd til dig er at finde en anden side til dine spørgsmål, evt. www.experten.dk
med hensyn til din væremåde kan jeg kun sige følgende : du får det hårdt den dag du selv skal betale for alt dit software, for tro mig, sådan som du ter dig, så skal BSA/AGP nok finde dig en dag. et andet bevis på at du ikke hører hjemme newz, er dette :
du har fået anvist en hjemmeside med løsningen på dit spørgsmål, og du har ikke forstået at finde de oplysninger du har brug for, dette ville en newz-nørd have gjort på max ca 5. sec., da det bare er at trykke på guides i venstre hjørne, og derefter Format Conversion.
så gør os alle en tjeneste, vælg et andet forum, og kom tilbage når du har fået noget mere erfaring, og mere pli, samt lært at sætte nogle kommaer og punktummer.
/me out
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.